گیمینگ

بررسی بازی Need For Speed Unbound

بررسی بازی Need For Speed Unbound

در این مطلب میخواهیم به بررسی بازی Need For Speed Unbound بپردازیم . این بازی اخرین سری بازی های نید فور اسپید میباشد که بعد از 5 سال از نسخه اخر خود یعنی نید فور اسپید هیت انتشار یافت .پس در ادامه همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

 

سرعت دقت و هیجان را میتوان سه ویژگی اصلی بازی های Need For Speed نام گذاری کرد که همه با نام این بازی ها یادشون میوفتد .

نسخه های کنسول سری بازی های نید فور اسپید مانند Most Wanted و دو نسخه Underground موفق نبودند و شاید تنها نسخه موفق بازی های نید فور اسپید در کنسول ها بازی Need For Speed Hot Pursuit بوده است .

بعد از اینکه مجموعه نید فور اسپید در بازی های ویدیویی نسل هشتم موفق نبودند حالا شرکت الکترونیک ارتز (EA Games) به همراه کرایتریون گیمز قصد دارند تا مسیر جدیدی از بازی نید فور اسپید را در نسخه انباند شروع کنند . این تغییر با استفاده از گرافیک و طراحی Cel Shades میباشد که یک نسخه کاملا فانتزی را تولید کرده اند .

 

 

داستان بازی نید فور اسپید انباند

داستان بازی انباند راجبه 3 نفری است که خود را یک خانواده میدانند اما در انتها یکی از اعضا این خانواده به انهی خیانت میکند . بعد از گذشت دو سال شما پلیر با کاراکتری که قابلیت شخصی سازی دارد به صورت اتفاقی وارد مسابقات خیابانی میشوید و عزم خود را جذب میکنید تا انتقام خود را بگیرید . داستان بازی در 4 هفته برگذار میشود که در پایان هر هفته شما مسابقه Qualifier دارید و در پایان 4 هفته باید به مسابقات Grand Finl بروید . در طول هفته در طول روز و شب مسابقاتی دارین که تنوع خوبی دارند و باید انها را برنده شوید تا پول کسب کنید و درامد داشته باشید .

سیستم ردیابی پلیس ها در بازی انباند مانند نید فور اسپید هیت میباشد . این سیستم از 0 تا 5 ستاره دارد که هرچه بیشتر باشند پلیس ها در سطح شهر بیشتر و هوشیار تر هستند و امکانات بیشتری دارند .

برای ورود به بعضی مسابقات شما باید هزینه ورودی بدهید ولی جوایز این مسابقات بسیار ارزشمند تر میباشند و با شعار High Risk High Reward در بازی وجود دارند.

 

با توجه به ارکید بودن بازی نید فور اسپید انباند , طراحی ماشین شما لزوما نباید به واقعی بودن ماشین شبیه باشد و این ویژگی بازی باعث شده چالش های زیبایی در مسابقات مخصوصا مسابقات دریفت ایجاد کند و میتوان گفت Need For Speed Unbound  در این بخش موفق بوده است .

همچنین با توجه به قابلیت های کنترلر های دوال سنس برای پلی استیشن 5 بازی نید فور اسپید انباند به خوبی از این قابلیت ها استفاده کرده است .

شما میتوانید برای خرید بازی نید فور اسپید انباند همانند دیگر بازی های پلی استیشن با فروشگاه ژوپیر در تماس باشید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *