گیمینگ, مجله ژوپیر

بررسی دو کیبورد گیمینگ خفن ردراگون

بررسی دو کیبورد گیمینگ خفن ردراگون

بررسی دو کیبورد گیمینگ خفن ردراگون

 

در این مطلب میخواهیم به بررسی دو کیبورد گیمینگ خفن ردراگون که هر دو گزینه خوبی برای خرید هستند بپردازیم پس با ما همراه باشید.

یکی از کاربردی ترین وسایل گیمینگ برای ما گیمر ها قطعا کیبورد است که باید از مشخصات و امکانات خوبی برخوردار باشد تا خیالمان از بابت همه چیز راحت باشد.

پس داشتن یک کیبورد خوب گیمینگ قطعا می تواند هم در بهتر شدن تجربه کاربری ما کمک کند هم می تواند بازی کردن را برای ما لذت بخش تر کند.

برند گیمینگ ردراگون با تولید و عرضه محصولاتی بسیار خوش کیفیت و مورد پسند ما گیمر ها توانسته جز برند و شرکت هایی باشد که امروزه محصولاتش بیشتر به چشم میاید.

با ما همراه باشید در وب سایت ژوپیر تا به بررسی دقیق این دو کیبورد گیمینگ خفن بیشتر بپردازیم.

 

کیبورد گیمینگ ردراگون Redragon k592pro

 

 

کیبوردی با امکانات بسیار کامل و مشخصات راضی کننده برای گیمر های حرفه ای، اولین چیزی که از این کیبورد براتون میگم کیفیت بسیار خوب ساخت آن است که این کیبورد را

به کیبوردی با عمر خوب تبدیل میکند. 50 میلیون عمر هر کلید با قابلیت آنتی گوستینگ که 104 کلید این کیبورد از این قابلیت پشتیبانی میکند.

اما RGB برای تک تک کلید ها که به زیبایی های این کیبورد افزایش می بخشد . یکی دیگر از جذابیت های خاص این کیبورد گیمینک گواهی ضدآب IP68 هست که توجه بر

ساخت بسیار با دوام آن دارد.

همچنین این کیبورد درون بسته بندی اش سوئیچ های مختلف دیگری هم دارد که از آن ها نیز می توانید استفاده کنید.

اطلاعات بسیار کامل کیبورد گیمینگ ردراگون Redragon k592pro را می توانید در اینجا مطالعه کنید. مشخصات کامل کیبورد گیمینک ردراگون k592 pro.

 

کیبورد گیمینگ ردراگون Redragon K608 Valheim

 

بررسی دو کیبورد گیمینگ خفن ردراگون

 

اما می رسیم به بررسی کیبورد بعدی ما، این کیبورد مکانیکال با سوئیچ های آبی تولید شده که از سوئیچ های خوش صدایی برخوردار است .

این کیبورد گیمینگ از RGB نیز بهره می برد با این تفاوت که RGB این کیبورد بر خلاف کیبورد قبلی است و RGB آن خطیست.

پس این کیبورد به طور واضح از کیبورد قبلی ضعیف تر است.

اطلاعات بسیار کامل کیبورد گیمینگ ردراگون Redragon k608 valheim را می توانید در اینجا مطالعه کنید. مشخصات کامل کیبورد گیمینگ ردراگون k608 valheim.

 

کدام یک از این دو کیبورد گیمینک گزینه مناسبی برای خرید است؟؟

 

با توجه به مشخصات و امکانات هر کیبورد میتوان نتیجه گرفت که کیبورد k592 pro ارزش خرید بالا تری دارد چرا که هم از لحاظ کیفیت و ساخت برتر است هم از لحاظ قدرت و ویژگی هایش.

و یک مورد حائز اهمیت RGB آن است که تماما RGB است بر خلاف k608 که از RGB خطی پشتیبانی میکند.

اما اینطور نیست که بگوییم k608 گزینه مناسبی نیست، اتفاقا این کیبورد با توجه به قیمتش هم از مشخصات خوبی بهره میبرد هم ارزش خرید بالایی دارد.

چون کیبورد k592 قیمت بالا تری دارد ولی به ویژگی هایی که دارد کاملا منصفانه است، پس اگر هزینه برای شما چندان اهمیت ندارد میتوانید k592 pro را خریداری کنید.

اما اگر میخواهید کیبوردی ارزان تر تهیه کنید k608 قطعا گزینه مناسبی است.

شما می توانید این دو کیبورد گیمینگ را با قیمت بسیار مناسب همانند دیگر کیبورد های ما از فروشگاه ژوپیر تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *