فیلم, گیمینگ

بررسی سریال Last Of Us

بررسی سریال Last Of Us

بررسی سریال Last Of Us

 

سریال لست اف اس یا اخرین بازمانده که از روی بازی Last OF Us ساخته شرکت Naughty Dog است ساخته شده است . در این مطلب میخواهیم به بررسی سریال Last Of Us  بپردازیم پس در ادامه همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

سریال اخرین بازمانده

 

این سریال ساخته شبکه HBO میباشد که اولین قسمت ان در تاریخ 15 ژانویه 2023 یا 18 دی ماه سال 1401 منتشر شد .

شبکه HBO قبل از انتشار سریال گفته بود که میخواهد طلسم سریال یا فیلم های ساخته شده از روی بازی ها که اکثرا خوب در نمیامدند را بشکند . سریال لست اف اس قرار است داستان قسمت اول بازی Last Of Us را روایت کند البته که به قسمت هایی از قسمت دوم بازی Last of us  نیز اشاره میشود  . دو شخصیت اصلی داستان یعنی الی و جوئل در سال 2033 یه دنبال را حلی برای درمان ویرسی هستند که باعث میشود بیماران مبتلا به این ویروس به زامبی تبدیل شوند .

 

 

نویسنده و تهیه کننده : Neil Druckmann & Craig Mazin

 

 

بررسی سریال Last Of Us

Craig Mazin

 

کریگ مازون یک نویسنده کارگردان امریکایی میباشد که از سال 1997 شروع به کار کرده است . از معروف ترین اثار او میتواند به دزدان دریایی کارائیب و سریال چرنوبیل اشاره کرد .

وی در مورد سریال Last Of Us گفته است که داستان طبق استوری بازی پیش حواهد رفت و علاوه بر ان داستان بازی را گسترش داده اند تا برای طرفداران بازی جذابیت زیادی را ایجاد کنند . نیل دراکمن کسی که داستان بازی را ساخته بود در مورد سریال اضافه کرده :

برخی جزئیات بازی به مهمی اصل داستان نیستند . مثلا اینکه لباس شخصیت ها دقیقا شبیه بازی باشند طبیعتا به اندازه ی انتقال مفهوم و اصل داستان بازی اهمیت ندارد . قطعا اینکه ما یک سکانس عین بازی ببینم جذاب است و ما هم اینکار را کردیم . حتی در بعضی سکانس ها دیالوگ شخصیت ها دقیقا مثل بازی میباشند اما با خواندن فیلم نامه تفاوت بازی و سریال کاملا مشخص است .

 

بررسی سریال Last Of Us

Neil Druckmann

 

تیم کارگردانی

 

سریال Last Of Us دارای یک تیم کارگردانی شامل :کانتمیر بالاگوف , علی عباسی , نیل دراکمن و یاسمیلا ژبانیچ میباشند .

بررسی سریال Last Of Us

علی عباسی

بررسی سریال Last Of Us

یاسمیلا ژبانیچ

بررسی سریال Last Of Us

کانتمیر بالاگوف

 

 

بازی گر نقش جوئل : پدرو پاسکال

 

بررسی سریال Last Of Us

 

 

پدرو پاسکال بازیگر اسپانیایی متولد سال 1975 میباشد از اثار معروف او میتوان به سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones , سریال Narcos و سریال مندلورین اشاره کرد . Pedro Pascal در سریال لست اف اس نقش جوئل را بازی میکند .

 

بازیگر نقش الی : Bella Ramsey

 

بررسی سریال Last Of Us

 

بلا رمزی بازیگر 20 ساله ی انگلیسی که در نقش لیانا مورمونت در سریال محبوب بازی تاج و تخت معروف شد . از دیگر اثار او میتوان به سریال Hilda اشاره کرد . بلا رمزی در سریال اخرین بازمانده نقش الی را بازی میکند .

 

بازیگر نقش تامی : گابریل لونا

 

بررسی سریال Last Of Us

 

گابریل لونا بازیگر امریکایی که در سال 2005 شروع به فعالبت کرد در این سریال نقش تامی برادر جوئل را بازی میکند از اثار معروف او میتوان به بازی در سریال فرار از زندان و فیلم ترمیناتور 2019 اشاره کرد .

 

از دیگر بازیگران این سریال میتوان به Merle Dandridge در نقش مارلین دوست مادر الی اشاره کرد که رهبر گروه فایرفلایز هم میباشد .

نیکو پارکر در نقش سارا بازی میکند . او دختر جوئل میباشد که در بازی فقط در مقدمه بازی بود ولی ذر سریال قرار است نقش پرنگتری داشته باشد .

نقش تس را Anne Torv بازی میکند که او را از بازی در سریال Europhia میشناسید .

 

نمرات سریال اخرین بازمانده

 

نا این لحظه 3 قسمت از این سریال منتشر شده که امتیاز 97/100 را در سایت Rotten Tomatoes و امتیاز 5/5 از سایت Empire Online را دریافت کرده است . این سریال همچنین در سایت IMDB تا این لحظه امتیاز 9.7/10 را بدست اورده است.

امتیاز های این سریال تا این لحظه بسیار بالا  میباشد .

برای خرید بازی Last Of Us میتوانید از طریق تماس با ما یا دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *