فیلم, مجله ژوپیر

بررسی مختصر فیلم BLACK WIDOW

 بررسی مختصر  فیلم BLACK WIDOW

یکی از محبوب ترین های دنیای MARVEL یعنی BLACK WIDOW. در ادامه با بررسی مختصر فیلم BLACK WIDOW همراه مجله ژوپیر باشید. BLACK WIDOW (بیوه سیاه) اولین فیلم از فاز چهارم دنیا سینمای مارول (mcu) است که داستان ناتاشارومانوف که در دنیای کمیک به BLACK WIDOW معروف است را در فاصله زمانی بین کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و انتقام جویان :جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War ) روایت میکند.

بازیگران فیلم BLACK WIDOW

این فیلم که ۲۴امین فیلم کمپانی مارول است،به کارگردانی کیت شورتلند (Cate Shortland) و بازیگرانی همچون اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) _ فلورنس پیو (Florence Pugh) _ دیوید هاربر (David Harbour) و ریچل وایس (Rachel Weisz) با چندین بار تاخیر در اکران طرفدارن را بیش از یک سال منتظر گذاشت اما با این وجود با استقبال خوبی مواجه شد.

خلاصه داستان فیلم BLACK WIDOW

ما در این فیلم شاهد نمایان شدن بخش های عظیمی از گذشته تاریک زندگی ناتاشا رومانوف که همیشه در هاله ایی از ابهام پنهان بوده خواهیم بود.در دقایق ابتدایی فیلم ما شاهد این خواهیم بود که بعداز ازهم پاشیدن انتقام جویان در جنگ داخلی ناتاشا که تحت تعقیب دولت قرار گرفته است ؛ به ناچار از دوستان خود جدا شده و با چنگ اندازی به آشنایانی از گذشته برای فرار و پنهان شدن تلاش میکند اما با رخ دادن ماجراهایی او در میابد که دوستان خودش به عروسک های خیمه شب بازی بدون اراده واختیار تبدیل شدند؛ و ادامه فیلم تلاش ناتاشا رومانوف برای آزاد کردن WIDOW هارو را به تصویر میکشد که با سوپرایز هایی برای تماشاچیان همراه است.

شخصیتی جدید به عنوان BLACK WIDOW؟؟

هرچند که شخصیت اصلی این فیلم در اختیار ناتاشا رومانوف بود.اما شخصیتی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت شخصیت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو (Florence Pugh) بوده است.که میتوان او را بعنوان یکی از نقاط قوت فیلم معرفی کرد. بطوری که بسیاری از طرفداران و منتقدین براین باورند که این فیلم پیش نیازی برای معرفی BLACK WIDOW بعدی است.

طرفداران این فیلم

فکر میکنم فروش به دست امده از این فیلم در سینماها و سرویس دیزنی پلاس به خوبی گویای نظر طرفداران باشد.که بسیار به نظر منتقدین نزدیک است.تنها تعداد اندکی از این فیلم ناراضی بودند و اکثرا منتقدان بر این نظر بودن که این فیلم با تاخیری طولانی ادای دینی است به شخصیت ناتاشا رومانوف.

مشکلات فیلم BLACK WIDOW

پخش این فیلم با جنجال هایی نیز برای کمپانی دیزنی به همراه بوده است.شکایت اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) از کمپانی دیزنی همزمان با اکران فیلم در سینماها و سرویس دیزنی پلاس برای مدتی تیتر اخبار سینمایی بود.

طبق گفته ها اسکارلت جوهانسون؛ براساس قرارداد بین دیزنی و اسکارلت قرار براین بود که فیلم تنها در سینماها پخش شده و درصدی از سود گیشه جزوه حقوق اسکارلت باشد. اما دیزنی با پخش فیلم به صورت همزمان از سرویس دیزنی پلاس،بندهای قرارداد را نقص کرده است وضرری ۵۰ میلیون دلاری به اسکارلت وارد کرده است که باعث شد چندی دیگر از بازیگران نیز‌ برای شکایت از دیزنی برای نقص قرار داد هایشان اقدام کنند وبعضی دیگر هم مثل دیوید مایکل باتیستا (به انگلیسی: David michael Bautista) بازیگر نقش درکس در محافظان کهکشان GUARDIANS OF THE GALAXY در تویتی با این موضوع شوخی کند.

البته این شکایت و دعوای حقوقی بعد از مدتی با پرداخت مبلغی قابل توجه در بازه طولانی مدت از طرف کمپانی دیزنی به اسکارلت جوهانسون حل شد. و اعلام شد همکاری این کمپانی با اسکارلت جو هانسون ادامه خواهد داشت. که خبر خوبی برای طرفدارن محسوب میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *