گیمینگ

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5 (پارت یک)

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5

در این مطلب میخواهیم به بررسی ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5 (پارت یک) که در حد انتظار نبودند و خیلی از طرفدارانشون رو نا امید کردند بپردازیم . بازی هایی که در ادامه معرفی میشوند الزاما بازی های بدی نیستند ولی میتوان گفت نسبت به سری های قبلی خود یا تبلیغاتی که انجام داده اند انتظارات را نتوانستد براورده کنند پس در ادامه همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

Saints row 2022

بازی سینت رو شاید ناامید کننده ترین بازی این لیست باشد . این سری بازی ها بعد از موفقیت GTA به عنوان یک بازی جهان باز ساخته شده اند . ورژن های قدیمی بازی Saint row با توجه به خلاقیت و نواوری و همچنین طنز بازی توانسته بود کمی موفق شود و تعدادی طرفدار پیدا کرده بود ولی ریبوت جدید این سری بازی ها که در سال 2022 منتشر شد بر خلاف تبلیغات زیاد نتوانست موفق باشد . این بازی هم از لحاظ گیم پلی ضعیف بود و همچنین داستان بسیار سطحی داشت. NPC های بازی هوش مصنوعی ضعیفی دارند . در کل میتوان گفت که این بازی در بالای لیست ضعیف ترین بازی های منتشر شده قرار دارد .

 

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5 (پارت یک)

 

Marvel Avengers

بازی مارول اونجرز ساخته 4 استودیو t و Nixxes Software BV تا Eidos-Montréal و Crystal Dynamics ساخته شده بود . در بسیاری از مواقع دنیای گیم محصولی در ان نتشر میشود که ساخته چند استودیو بازی سازی است و بازی بسیار خوبی میشود . اما در بازی مارول اونجرز باعث بی نظمی در گیم شده است که می‌توان عدم وجود یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در پروسه‌ی ساخت آن را احساس کرد.

این بازی نقاط قوت زیادی هم دارد ولی نقاط منفی یا خنثی این بازی بسیاز زیاد است .

 

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5 (پارت یک)

 

Gotham Knight

استودیو راک استدی که سازنده سری بازی های بتمن ارخام و بتمن اوریجینز در سال 2013 میلادی بودند . با ساخت بازی گاتهام نایت نتوانتسند یک بازی سرگرم کننده برای طرفداران خود بسازند . این بازی انقدر از استاندارد های یک بازی در سال 2022 دور بود که حتی میتوان گفت نسبت بازی سال 2013 هم پسرفت زیادی داشتند .

 

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5 (پارت یک)

 

Mass Effect Andromeda

سری بازی های Mass Effect همواره با نواوری خود یک بازی جذاب بودند . بعد از ساخت Mass Effect 3 کاگردان این تیم یعنی کیسی هادسون از انها جدا شد . اندرومدا قرار بود از نسخه های قبلی بزرگتر , زیباتر و جذاب تر باشد . ولی با انتشار این بازی بسیاری از طرفداران این سری بازی ها ناامید شدند . این بازی نسبت به ورژن های قبلی خود از لحاظ داستانی هیچ پیشرفتی ندارد حتی میتوان گفت از لحاظ شخصیت پردازی نقش اول داستان نسبت به ورژن های قبلی بسیار ضعیفتر شده بود .

 

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5 (پارت یک)

 

  Fast and Furious Crossroad

این بازی از روی سری فیلم های فست اند فیوریس ساخته شده است . همانند ورژن های اخر این فیلم که ناموفق بودند بازی انها هام بسیار نا موفق بود و میتوان گفت که برچسب 60 دلاری روی این بازی همانند یک کلاهبرداری بزرگ میباشد . بازی سریع و خشن که برای پلی استیشن چهار ساخته شده نه از نظر داستانی و نه از نظر گیم پلی بازی قوی ای نبود و میتوان گفت از لحاظ گرافیکی بسیار ضعیف میباشد .

 

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5 (پارت یک)

 

ده بازی ناامید کننده پلی استیشن 4 و 5

تا اینجا قسمت اول 10تا بازی نامید کننده پلی استیشن را بررسی کردیم بزودی قسمت دوم این نقد و بررسی را بزودی منتشر خواهیم کرد.

شما میتوانید بازی های پلی استیشن چهار و پنج را چه به صورت نو و چه به صورت کارکرده از فروشگاه ژوپیر از طریق تماس با ما  تهیه و تعویض کنید .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *