گیمینگ

شایعات درباره ی بازی GTA 6

شایعات درباره ی بازی GTA 6

شایعات درباره ی بازی GTA 6

 

امروز در این مطلب میخواهیم به شایعات درباره ی بازی GTA 6 بپردازیم. سری بازی های Gta از کمپانی Rockstar Games سالهاست با هر انتشار بازی که داشتند دنیای گیم را دچار تحول کردند . بازی Gta 5 بعد از حدود 10 سال از تاریخ انتشارش هنوز جزء پر فروشترین بازی ها میباشد و با اختلاف زیادی پر فروش ترین بازی تاریخ است. بعد از بازی gta 5 کمپانی راکستار از بازی Red Dead Redemption 2 رو نمایی کرد که میتوان گفت از لحاظ جزییات با اختلاف بهترین بازی بوده و همانند دیگر بازی های این کمپانی داستان یا استوری بازی فوق العاده ای داشت. همه ی این دلایل باعث شده است که انتظارها از بازی GTA 6 بسیار زیاد شود. پس با فروشگاه ژوپیر همراه باشید تا در ادامه شایعات درباره ی بازی GTA 6 را بررسی کنیم.

 

Rockstar Games

 

شرکت راکستار یه کمپانی تولید و ناشر بازی های ویدیویی امریکایی واقع در نیویورک میباشد . مالک اصلی این شرکت تیک تو اینتراکتیو میباشد. از سری بازی های معروف این شرکت میتوان به جی تی ای , رد دد , مکس پین , بولی و … میتوان اشاره کرد . این کمپانی اولین شرکتی هست که سبک جهان باز (Open World) را ایجاد کرد و به استفاده از ان معروف میباشد .

 

شایعات درباره ی بازی GTA 6

 

شایعات درباره ی بازی GTA 6

 

طبق شایعات پخش شده بازی Gta 6 با موتور گافیکی Rage ساخته شده است . سایز مپ و نقشه بازی حدود 360 کیلومتر و شهرهای Vice , Liberty ,Carcer , CottonMouth و بخش های از امریکای جنوبی میباشد.

 

شخصیت ها

 

طبق شایعات منتشر شده درباره ی بازی GTA 6 این بازی شامل 3 کاراکتر میباشد به نام های :

  1. ریکاردو (مرد)
  2. رز (زن)
  3. کیسی (مرد)

شما در طول بازی میتوانید این سه شخصیت را کنترل کنید .

 

شایعات درباره ی بازی GTA 6

 

ریکاردو

 

ریکاردو یک نیروی ویژه کلمبیایی بوده که بعد از بازنشستگی میخواهد پول زیادی را به جیب بزند . او با اینکه عضو ارتش بوده و همچنین یک مهاجر غیر قانونی میباشد اعتقاد دارد باید تا جایی که میشود از درگیری بپرهیزد.

او در جوانی عضو کارتل مواد مخدر بوده است و همیشه رویا رهبری کارتل خود را داشته است. وی به دروغ برای خود یک خانواده و یک نوه خیالی ساخته است تا شخصیت محترمی برای خود در اجتماع بسازد و بقیه برای او احترام زیادی قائل باشند . او به دلیل اینکه زمانی بی خانمان بوده ( به این معنی که ممکن است در اوایل بازی فقیر باشد) به افراد فقیر و تنگدست اهمیت میدهد و به انها کمک میکند . این موضوع باعث میشود در طول بازی اطلاعاتی مهم از این افراد به دست بیاورد . طبق شایعات درباره ی بازی GTA 6 ریکاردو طرفدار فوتبال و تیم  LC Cocks میباشد . او عاشق سگ هاست و به خوبی اسپانیایی صحبت میکند .

 

شایعات درباره ی بازی GTA 6

 

رز

 

شحصیت رز یک کارکتر زن است که در اداره پلیس شاغل است . شوهر سابق او که با دستور شلیک رز کشته شد نیز افسر پلیس بوده است .

رز به صورت مخفیانه عاشق ریکاردو میباشد . او با روسای کارتل ها و گنگ های شهر رابطه ی خوبی دارد . شخصیت رز قابلیت بازداشت تمام NPC های بازی استعلام پلاک و همچنین همانند کمپ ارتور مورگان در بازی رد دد 2 او نیز اداره پلیس را دارد که باید انرا اپگرید کند.

 

 

 کیسی

 

کیسی شخصیتی مانند ترور در بازی Grand Theif Auto 5 را دارد. این شخصیت یک بوکسور سابق است که زود عصبانی میشود و ترسی از درگیری با بقیه نخواهد داشت و مشکلی با اسیب رساندن به بقیه ندارد. او همیشه به دنبال پول میباشد و از ریکادو در طول داستان چیز های زیادی یاد میگیرد . در ابتدای بازی او سعی میکند کارتل خود را بسازد ولی به دلیل کله شقی ای که دارد شکست میخورد ولی در ادامه با کمک بقیه به موفقیت میرسد .

 

 

 گیم پلی بازی جی تی ای 6

 

قابلیت جدیدی که به این بازی اضافه شده است این است که میتوانید جسد کسانی که کشته شده اند به صندوق عقب ماشین بیاندازید ولی پلیس ها در طول بازی ممکن است ماشین شما را بررسی کند و متوجه این قضیه بشود .

نقشه بازی به صورت فیزیکی در طول بازی تغییر میکند و با هجوم گنگ ها به محله ها انها فقیر خواهند شد.

در این بازی سلامت کاراکتر ها بسیار وافع گرایانه شده و شما ممکن است با چند گلوله کشته شوید .

میزان استرس در بازی یرای هر شخصیتی متفاوت است و به طور مختلفی بروز میدهند. همینطور مصرف الکل و میزان خواب در درگیری ها تاثیر مستقیم دارد.

امکان گرفتن وام و کارت اعتباری از بانک وجود دارد و مبلغ , درصد سود و زمان بازگشت ان برای هر شخصیت متفاوت است.

این احتمال وجود دارد که خانواده قربانی ها از شما شکایت کنند و مجبور به پرداخت غرامت شوید.

داستان بازی Grand Theif Auto حدود 80 ساعت خواهد بود .

 

شایعات درباره ی بازی GTA 6

 

قابلیت های شخصیت های بازی

 

شخصیت رز میتواند در طول بازی به NPC های پلیس دستور دهد از محل جرم دوری کنند و یا برای پشتیبانی او بیایند .

رز با اپگرید کردن اداره پلیس با پولی که از جریمه ها , حل کردن پرونده ها و … بدست میاورد نیرو های پشتیبانی بهتری را برای خود فرا بخواند و شهر وایس سیتی را بهتر کنترل کند .

در اواخر بازی کیسی و ریکاردو امپراطوری مواد مخدر خود را تشکیل میدهند و ریکاردو به امریکای جنوبی میرود و مسئول فرستادن مواد مخدر به شهر های Liberty و Carcer که کیسی در انجا حضور دارد میباشد . نحوه رشد این امپراطوری به تصمیمات پلیر بستگی دارد.

ریکاردو به عنوان یک Drug Lord میتواند افراد خلافکار را به گروه خود اضافه کند . همه ی پروسه انتقال مواد مخدر از دریافت تا کنترل کیفیت و ارسال ان با جزییات باید کنترل شود .

در بازی چندین قاتل سریالی وجود دارد که رز باید پرونده انها را حل کند .

اگر رز بتواند درصد جرم و جنایت در شهر را کاهش دهد مردم شهر با پلیس ها رابطه خوبی دارند و به انها کمک میکنند ولی اگر زیاد شود مردم از همه ی پلیس ها متنفر میشوند .

در بازی تعداد زیادی گنگ و کارتل وجود دارد که رز میتواند با سران انها دیدار کند و با انها قرار داد ببند تا در صلح در شهر وایس سیتی بمانند .

رز در این بازی قابلیت بررسی پلاک ماشین ها و کارت شناسایی که شامل ادرس محل زندگی انها است را دارد .

 

شما میتوانید برای خرید بازی یا تعویض با بازی های خود از طریق اینستاگرام تماس با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *