فیلم, مجله ژوپیر

معرفی دو سریال آخرزمانی

معرفی دو سریال آخرزمانی

امروز قراره در این مقاله به معرفی دو سریال آخرزمانی و جذاب بپردازیم ؛ که در حال حاضر (۴دسامبر ۲۰۲۱)در حال پخش هستند. پس اگر از این ژانر سریال خوشتون میاد در ادامه حتما همراه مجله ژوپیر باشید.

۱) سریال هجوم (انگلیسیINVASION):

اولین مورد،سریال آمریکایی ساخته شده توسط سیمون کینبرگ (انگلیسی: Simon Kinberg) سازنده تهیه کننده ونویسنده فیلم های
دارک فینکس (به انگلیسی: Dark Phoenix) (همچنین با عنوان مردان ایکس: دارک فینکس شناخته می‌شود)، ددپول ۲ (انگلیسی: Deadpool 2) آقا و خانم اسمیت (به انگلیسی: Mr. & Mrs. Smith) و…
با همکاری داوید ویل (David Weil) برای اَپِل تی‌وی پلاس (به انگلیسی: +Apple TV) است که بازیگرانی همچون: رهاورد فراهانی که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود،کوتسونا شیئوری (انگلیسی: Shiori Kutsuna)،شامیر اندرسون (Shamier Anderson) و بیلی بارت در ان نقش افرینی کردند.

داستان سریال INVASION

هجوم (انگلیسی: INVASION) سریالی علمی تخیلی و مهیج و اخر زمانی است. که همان طور که از اسمش پیداست داستان هجومی از سوی بیگانگان را به تصویر کشیده است. این هجوم که با ناهنجاری ها و اتفاقات جزئ در سرتاسر جهان آغاز شد، در ابتدا توجه زیادی جلب نکرد اما پس از مدت کوتاهی کل دنیا را در حالت اماده باش نظامی فرو برد و برعکس اکثریت فیلم و سریال ها با حضور بیگانگان محوریت اصلی داستان بروی فضایی های بیگانه نیست بکله بیشتر بر روی تلاش و زندگی های روزمره شخصیت ها در شرایط هجوم تمرکز دارد. به طوری که در قسمت های اولیه ماهیت این هجوم بر بینندگان تقریبا پوشیده است.سریال هجوم (انگلیسی: INVASION) به طور همزمان داستان این هجوم را از دید چهار فرد از چهار گوشه دنیا روایت میکند.

بازیگران محبوب سریال INVASION

گلشیفته فراهانی بازیگر معروف و پر سر و صدای ایرانی در نقش مادر و زنی خانه دار در امریکا ظاهر شده که تحت سخترین شرایط نیز سعی در حفظ فرزندانش در برابر خطری ناشناخته را دارد.
لازم به ذکر است که حضور درخشان گلشیفته به تنهایی باعث بالا رفتن تعداد تماشاگران ایرانی در این سریال شده.

شامیر اندرسون (Shamier Anderson) در هجوم (انگلیسی: INVASION) نقش سربازی امریکایی در افغانستان را ایفا میکند. که با مهمترین و غیر قابل پیشبینی ترین ماموریت عمرش روبه رو میشود که هیچ آموزشی برای مقابله با ان ندیده است.

کوتسونا شیئوری (انگلیسی: Shiori Kutsuna) ،مدل و هنرپیشه ژاپنی اهل استرالیا است. که در نقش دانشمندی در جاسا ( سازمان فضایی ژاپن مثل ناسا امریکا) در هجوم (انگلیسی: INVASION) نقش افرینی میکند و سعی در حل معمای ماهیت این هجوم دارد.

بیلی بارت بازیگر نوجوان (۱۴ساله) بریتانیایی که نقش یک نوجوان با بیماری صرع در لندن رو داره که زندگی سختش با تصادف اتوبوس اردوی مدرسه به طور کامل عوض میشه.

ما در کل طول سریال شاهد تلاش و تقلای این چهار نفر برای بقا و حل معمای این هجوم خواهیم بود. که با هیجانات بالایی همراه خواهد بود و تماشای آن قطعا خالی از لذت نیست.
هجوم (انگلیسی: INVASION) با امتیاز 6.8 از10 و جلب رضایت ۴۰ درصدی منتقدان داره نمره نسبتا خوبی در میان فیلم ها وسریال های ژانر علمی تخیلی است.۹ قسمت از ۱۰ قسمت فصل اول هجوم (انگلیسی: INVASION) بخش شده و هنوز خبر رسمی برای ساخت فصل های بعدی اعلام نشده.

۲)سریال شادی یا خوشبختی(به انگلیسی:HAPPINESS):

بعد پخش و محبوبیت سریال بازی مُرَکَب (به کره‌ای: 오징어 게임، به انگلیسی: Squid Game) و جنجالی که تو کل دنیا به پا کرد طرفداران کیدراما و صنعت فیلم و سریال های کره ایئ به طور قابل توجهی در سراسر جهان افزایش پیدا کرد. از اونجایی که فیلم و سریال های علمی تخیلی و اخر زمانی هم در ۲۰۲۱ تقریبا به اوج محبوبیت خودش رسیده یکی از بهترین گزینه هابرای تماشا میتونه سریال شادی(HAPPINESS) باشه.


شادی(HAPPINESS) سریالی در ژانر علمی تخیلی فانتزی و اخر زمانی است که با بازی بسیاری از ستارگان کیدراما توانسته توجه بسیارس از طرفدارن را جلب کند.

بازیگران محبوب  سریال HAPPINESS

ستارگانی همچون هان هیو جو (به کره‌ای: 한효주) (به انگلیسی: Han Hyo-ju) که بعد از ۵ سال دوری کار ( از سریال محبوب W (کره‌ای: 더블유; لاتین‌نویسی اصلاح‌شده: Deobeuryu) به عنوان نقش اصلی زن ظاهر شد. اکثر ایرانی ها ایشون با نقش و اسم دونگی در افسانه دونگی میشناسن.پارک هیونگ شیک معروف به Hyungsik که بعد دوسال دوری از کار (به خاطر سربازی) در سریال شادی(HAPPINESS) نقش اصلی مرد رو ایفا کرد. اگر طرفدار کیدراما باشید احتمالا ایشون از سریال دو بانگ سون زن قوی – Strong Do Bong Soon میشناسید.
جی وو جینJo Woo-jin نیز در این سریال بسیار خوش درخشیدن.

داستان سریال HAPPINESS

سریال شادی(HAPPINESS) ماجرای دنیایی کمی بعد از الان (شاید کمتر از یک سال بعد)رو روایت میکنه. زمانی که بیماری های عفونی مثل کرونا دیگه عادی شده و دیگه کمتر کسی بخاطر کرونا میمیره. در این زمان که دنیا تازه یک بحران رو پشت سر گذاشته مشکل جدیدی ظهور میکنه بیماری عفونی جدیدی که بهش میگن (هاری انسانی). دولت که تصور میکنه بیماری از یک مجتمع مسکونی شیوع پیدا کرده برای کنترل این بیماری کل مجتمع را قرنطینه میکند و بقیه ماجرای های سریال حول محور تلاش ساکنین مجتمع مسکونی برای بقا و نجات و خودشون و عزیزانشون از این بیماری است.


شادی(HAPPINESS) توانسته امتیاز 8.8 که نمره خیلی خوبی برای یک سریال در ژانر علمی تحیلی هست را کسب کنه.جلوه های ویژه خوب و بازیگران درخشان و با استعداد باعث شده که جذابیت داستان بسیار بالا بره.
تا کنون ۸ قسمت از ۱۲ قسمت سریال پخش شد و خبر معتبری از ساخت فصل های بعد وجود ندارد.
سریال شادی(HAPPINESS) هر هفته در شنبه و یکشنبه از شبکه TVNپخش میشود.

ابن بود معرفی دو سریال آخرزمانی.اگر به این سبک سریال علاقه دارید پس این دو سریال را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *