تکنولوژی, گیمینگ

مقایسه دو کیبورد فاکس ایکس ری FXR-BKL-35 و جنیوس K220

مقایسه دو کیبورد فاکس ایکس ری FXR-BKL-35 و جنیوس K220

مقایسه دو کیبورد فاکس ایکس ری FXR-BKL-35 و جنیوس K220

 

در این مطلب میخواهیم مقایسه دو کیبورد فاکس ایکس ری FXR-BKL-35 و جنیوس K220 بپردازیم . این دو کیبورد در یک رنج قیمتی هستند و در این مطلب میخواهیم برند و ویژگی های این دو کیبورد را مقایسه کنیم پس در ادامه همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

برند جنیوس genius

 

 

شرکت جینوس برای اولین در سال ۱۹۸۵ میلادی محصولات خود را به بازار معرفی کرد.اولین محصول شرکت جینوس یک ماوس با سیم عادی مانند سایر ماوس های آن زمان بود.ولی با گذشت زمان، جنیوس حوزه فعالیت خود را گسترش داد.و به صورت تدریجی در سایر زمینه های لوازم دیجیتال نیز شروع به تولید محصول کرد.تولیدات شرکت جینوس امروزه محصولات زیادی را پوشش میدهند.شرکت جینوس در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتال بیش از ۳۰ سال تجربه دارد.این امر باعث شده شرکت جینوس برای ساخت محصولات خود به پارامترهای مختلفی دست بزند.دلیل این کار است که شرکت جینوس قصد دارد که پارامتر های جذب مشتری خود را آزمایش کند.

جدیدترین محصولات شرکت جینوس که جدیداً به بازار عرضه شده اند،قلم های نوری هستند.قلم های نوری شرکت جینوس برای اولین بار در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ رونمایی شدند.همچنین شرکت جینوس دارای هدفون و هدست های هوشمند نیز میباشد.یکی از مهمترین دلایلی که شرکت جینوس را از سایر رقبا متمایز کرده است،قیمت محصولات این شرکت است.

 

کیبورد گیمینگ جنیوس Genius K220

 

 

برند گیمینگ فاکس ایکس ری FOXXRAY

 

یکی از برندهای خوب و جذاب با تنوع محصولی بالا همین برند گیمینگ فاکس ایکس ری FOXXRAY میباشد.این برند محصولات گیمینگ بسیار با کیفیت و متناسب با نیازهای گیمرها رو با قیمتی بسیار مناسب و اکثرا اقتصادی تولید میکند.شما میتوانید این محصولات از برند فاکس ایکس ری با گارانتی یک ساله از فروشگاه ژوپیر خرید کنید.کیبوردی که در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم یکی از شاهکارهای فاکس ایکس ری میباشد.

ویژگی های کیبورد با سیم گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-35     ابعاد : 440*133*42 میلی متر وزن : 840 گرم دارای نورپردازی رنگین کمانی به همراه افکت چشمک زن ویژگی انتی گوستینگ تا 19 کلید همزمان دارای 104 کیلید با توشته های حکاکی شده با لیزر جهت مقاومت بالاتر قابلیت غیر فعال کردن بعضی دکمه ها هنگام بازی دارای 11 کلید برای مولتی مدیا قابلیت جابجایی کلید های WASD با جهت ها قاب زیرین فلزی جهت مقاومت بیشتر گارانتی 12 ماه از شرکت مهر کالا پیروز

عمر و دوام بالا درجنیوس Genius K220

دوام و کیفیت بالا در کیبورد گیمینگ مسئله بسیار مهم و قابل توجهی است.یک کیبورد جدا از تمام امکانات لازم باید دوام بالایی داشته باشد تا بزودی از کار افتاده نشود.محصولات برند جنیوس همه از دوام و عمر بالایی برخوردار هستند. K220 طول زمان بالایی برای از کار افتاده شدن دارد و زمان طولانی در کنار  شما خواهد ماند.

 

کیبورد گیمینگ جنیوس Genius K220

 

افکت RGB  در Genius K220

 

نورپردازی مهم ترین بخش جذابیت یک کیبورد است.وجود افکت نورپردازی بر کیبورد شما اوقات گیم زدن شما را رنگین تر و نورانی تر می کنئ تا از گیم زدن نهایت لذت رو ببرید.این افکت ها ن تنها باعث زیبایی و جذابیت می شوند بلکه در شب باعث روشنایی سویچ های کیبورد می شوند.

کیبورد K220 دارای افکت و نورپردازی RGB است و این افکت را در حالت rainbow رنگین کمانی انجام می دهد .

 

کیبورد گیمینگ جنیوس Genius K220

 

ویژگی های کیبورد با سیم گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-35

 

  • ابعاد : 440*133*42 میلی متر
  • وزن : 840 گرم
  • دارای نورپردازی رنگین کمانی به همراه افکت چشمک زن
  • ویژگی انتی گوستینگ تا 19 کلید همزمان
  • دارای 104 کیلید با توشته های حکاکی شده با لیزر جهت مقاومت بالاتر
  • قابلیت غیر فعال کردن بعضی دکمه ها هنگام بازی
  • دارای 11 کلید برای مولتی مدیا
  • قابلیت جابجایی کلید های WASD با جهت ها
  • قاب زیرین فلزی جهت مقاومت بیشتر
  • گارانتی 12 ماه از شرکت مهر کالا پیروز

کیبورد با سیم گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-35

مقایسه دو کیبورد فاکس ایکس ری FXR-BKL-35 و جنیوس K220

 

در انتها امیدواریم مقایسه این دو کیبورد گیمینگ برای شما مفید بوده باشد و بتوانید کیبورد مناسب را برای خود تهیه کنید . شما میتوانید برای خرید این دو کیبورد همانند بقیه کیبوردها را از فروشگاه ژوپیر تهیه کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید .

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *