گیمینگ, مجله ژوپیر

دو کیبورد گیمینگ مکانیکال از پرودو

دو کیبورد گیمینگ مکانیکال از پرودو

دو کیبورد گیمینگ مکانیکال از پرودو

در این مطلب میخواهیم به بررسی دو کیبورد گیمینگ مکانیکال از پرودو بپردازیم. اگر شما هم به دنبال کیبورد گیمینگی هستین که هم مکانیکال باشه و هم نورپردازی جذابی داشته باشه و جدا از همه  قیمتش مناسب باشه، پس این مطلب برای شماست بنابراین تا انتها همراه ژوپیر باشید.

برند پرودو

همان طور که اشاره کردیم، هردو کیبوردی که برایتان معرفی خواهیم کرد از برند پرودو میباشند. یکی از برندهای برتر در زمینه تولید لوازم جانبی گیمینگ در بازه قیمتی متوسط همین Porodo میباشد. محصولات پرودو جدا از این که بسیار خاص طراحی شده اند،خیلی با کیفیت و با امکانات بالا هستند و عموما نسبت به قیمتشان فراتر بوده اند. این دو کیبورد گیمینگی که میخواهیم بررسی کنیم نیز دقیقا همینظور هستند.

کیبورد گیمینگ مکانیکال پرودو مدل Pdx211

کیبورد پرودو مدل Pdx211 یکی از خوش قیمت ترین کیبوردهای تمام مکانیکال میباشد. سوئیچ های این کیبورد مشکلی رنگ میباشد. تعداد کلیدهای کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx211 صد و جهار عدد میباشد که حروف انگلیسی و فارسی(عربی) نیز بر روی آنها حک شده است. کلید های مولتی مدیا نیز در این کیبورد وجود دارد و همچنین 26 تا از این کلید ها هم قابلیت Anti-ghosting رادارند.

نورپردازی کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx211 نیز Rgb میباشد که جذابیت این کیبورد رو چند برابر میکنه. همچنین این نورپردازی نیز دارای 9 افکت مختلف میباشد که با استقاده از همین کلیدهای کیبورد میتوانید نورپردازی آنرا تغییر دهید.

کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx211

اطلاعات بیشتر درباره کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx211 را میتوانید در اینجا مطالعه کنید. مشخصات کامل کیبورد Pdx211.

کیبورد گیمینگ مکانیکال پرودو مدل Pdx210

یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگی که با قیمتی پایین میتونید تهیه کنید همین کیبورد گیمینگ مکانیکال پرودو مدل Pdx210 میباشند. سوئیچ های این کیبورد از برند پرودو قرمز میباشد. قرمز نیز یکی از بهترین سوئیچ های مکانیکال برای گیم است. کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx210 داری 104 کلید میباشد که حروف انگلیسی و فارسی(عربی) بر روی آن حک شده است.همچنین این کیبورد از برند پرودو دارای کلیدهای مولتی مدیا میباشد و 26 کلید آن نیز دارای Anti-ghosting میباشد.

نورپردازی کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx210 نیز Rgb میباشد و این کیبورد گیمینگ از نظر نورپردازی بسیار خاص است زیرا که جدا از زیر کلید ها دور تا دور کیبورد نیز نورپردازی دارد. برای نورپردازی زیر کلیدهای کیبورد گیمینگ پرودو Pdx210 هشت افکت و برای دورتادور بدنه نیز پنج افکت نوری وجود دارد.شما میتوانید افکت های نوری کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx210 را با استفاده از کلید های خود کیبورد تغییر دهید.

کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx210

اطلاعات بیشتر کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx210 را میتوانید در اینجا مطالعه کنید. مشخصات کامل کیبورد Pdx210.

حالا کدوم یک از این دو کیبورد گیمینگ مکانیکال از پرودو را بخریم؟

از لحاظ ظاهری که کاملا سلیقه ای است. اگر یک کیبورد گیمینگ میخواهید که نورپردازی خاص داشته باشد پس کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx210 را تهیه کنید و اگر یک کیبوردی میخواین که شیک و ساده باشه پس کیبورد گیمینگ پرودو مدل Pdx211 را انتخاب کنید. اما از نظر فنی پرودو Pdx210 کیبورد بهنر و حرفه ای تری میباشد.

شما میتوانید ایم دو کیبورد گیمینگ از پرودو را همانند بقیه کیبوردهای ما با ارسال رایگان و قیمتی مناسب از ژوپیر تهیه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *