تکنولوژی, گیمینگ

مقایسه موس اونیکوما مدل CW907 و پرودو PDX 314

مقایسه موس اونیکوما مدل CW907 و پرودو PDX 314

مقایسه موس اونیکوما مدل CW907 و پرودو PDX 314

در این مطلب میخواهیم دو ماوس گیمینگ با رنج قیمتی تقریبا یکسان یعنی مقایسه موس اونیکوما مدل CW907 و پرودو PDX 314 بپردازیم پس اگر قصد خرید یک موس گیمینگ را دارید همراه فروشگاه ژوپیر باشید تا دو تا از جذاب ترین موس های گیمینگ را با یکدیگر بررسی کنیم .

 

PORODO

 

شرکت PORODO یک کمپانی معروفیت که در زمینه تولید گجت های تکنولوژی فعالیت دارد. محصولات برند PORODO دارای قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالا میباشند.این موس گیمینگ نیز یکی دیگر از محصولات PORODO است که تمام ویژگی های ذکر شده را دارد و با توجه به قیمتی که داره ممکنه مورد پسند خیلی از گیمرها باشه.

 

برند Onikuma

 

برند اونیکوما در سال 2016 تاسیس شد و نام خود را از یک شخصیت افسانه ای در چین باستان گرفته است.دفتر اصلی این برند در شنژن چین مستقر است و فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه ساخت لوازم جانبی بازی آغاز کرد.در میان محصولات این برند،مدل های مختلف هدست و موس های اونیکوما شناخته شده تر هستند و به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال گیمرها در سراسر دنیا قرار گرفته است.

 

ویژگی های موس PDX 314

 

ویژگی های ماوس اونیکوما Cw907

 

  • نورپردازی بی نظیر PORODO PDX314

یکی از ویژگی های مشترک محصولات گیمینگ نورپردازی آنها میاشد.اکثر این کالاها دارای LED درونی میباشند که ظاهر لوازم گیمینگ شمارا جذاب تر میکنند. موس گیمینگ PORODO PDX314 نیز دقیقا به همین صورت است.نورپردازی این ماوس گیمینگ RGB میباشد.دورتادور بدنه موس گیمینگ PORODO PDX314 و همچنین روی بدنه این ماوس گیمینگ LED های RGB به کاررفته است.از نظر نورپردازی این موس گیمینگ بسیار جذاب میباشد.

 

ماوس گیمینگ PORODO PDX314ماوس گیمینگ PORODO PDX314

 

همچنین با هربار تغییر دادن DPI، رنگ LED های این ماوس گیمینگ برای لحظه ای تغییر میکند که باعث میشود مقدار DPI موس گیمینگ را از طریق این رنگ ها متوجه شوید.

 

  • نور RGB در ماوس گیمینگ Onikuma Cw907

نورپردازی RGB جذابیت بالایی به میز و اتاق شما می دهد.اتاق شما را در شب نورانی و با رنگ های خیره کننده اش چشم نوازی می کند.در موس Onikuma Cw907 از چراغ های RGB  برای نور پردازی استفاده شده است. چراغ های RGB  در این موس از تنوع بالایی در رنگ بندی برخوردار هستند و 7 رنگ مختلف را پشتیبانی می کنند.

 

  • بازه DPI بالای ماوس گیمینگ PORODO PDX314

بازه DPI این موس گیمینگ یکی دیگر از ویژگی های PORODO PDX314 میباشد. این مواس گیمینگ از 800 تا 8000 DPI به شما DPI میدهد. موس گیمینگ PORODO PDX314 هم از لحاظ DPI کم و هم از لحاظ DPI بالا در بازه بسیار مناسبی قرار دارد.

 

  • دنده های DPI در موس گیمینگ اونیکوما Onikuma cw907

ماوس Onikuma Cw907 تا حداکثر 7200 DPI را پشتیبانی می کند که این میزان از دقت و سرعت باعث می شود شما با کمترین میزان خطا بازی کنید و به هیچ مشکلی برنخورید.دنده های DPI این موس گیمینگ قابل تغییر در 7 دنده و حالت محتلف(1200-1600-2400-3200-4800-7200) است و از حداقل 1200 DPI تا حداکثر 7200 DPI قابل تنظیم است. با تغغیر هر دنده از DPI،طرح و رنگ بندی نورپردازی این ماوس گیمینگ تغییر می کند. همچنین این موس دارای 7 کلید میباشد.

 

 Onikuma cw907

 

 

  • طراحی شده برای استفاده طولانی مدت از PORODO PDX314

این ماوس گیمینگ به صورت ارگونومیک طراحی شده است. به صورتی که اولا سایز بسیار مناسبی دارد دوما وزن سبکی دارد.(119گرم) بنابراین نگران خستگی با این ماوس گیمینگ نباشد.

 

  • وزن و طراحی راحت موس Onikuma Cw907

موس Onikuma Cw907 بسیار سبک وزن است. وزن این موس تنها 127 گرم است و برای استفاده طولانی مدت وزن مناسبی دارد که باعث خستگی شما نمی شود.همچنین طراحی موس به گونه ای است که دستتان به راحتی بر روی موس قرار میگیرد و خیلی راحت میتوانید از این موس گیمینگ استفاده کنید.

 

  • دیگر ویژگی های موس گیمینگ PORODO PDX314

اتصال موس گیمینگ PORODO PDX314 با سیم میباشد. طول این کابل 1.5 متر و با USB است، همچنین جنس این کابل مستحکم و مقاوم در برابر پارگی میباشد.

موس گیمینگ PORODO PDX314 داری 30 IPS و سنسور SUNPLUS 199 است.

 

  • نوع اتصال Onikuma Cw907

در موس Onikuma Cw907 خبری از اتصال بلوتوثی و بی سیم نیست.بنابراین دیگر لازم نیست که نگران تاخیر در انتقال عملکردهای خودتون باشید.این ماوس گیمینگ به وسیله سیم رابط یه سیستم های Pc یا Laptop متصل می شود.نوع اتصال این سیم رابط از نوع USB  است و حدودا 165 سانتی متر طول دارد که شما را دچار مشکل کوتاهی سیم رابط نمی کند.

 

مقایسه موس اونیکوما مدل CW907 و پرودو PDX 314

امیدواریم که در این مطلب توانسته باشیم دو تا از بهترین موس های گیمینگ در این رنج قیمتی به شما معرفی و با مقایسه کردن انها توانسته باشیم در انتخاب گزینه ی مناسب و بهتر برای شما کمک کرده باشیم. شما میتوانید این دو موس را همانند بقیه موس ها از فروشگاه ژوپیر تهیه کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *