گیمینگ, مجله ژوپیر, ویدئوها

دو ماوس گیمینگ با طراحی خاص

دو ماوس گیمینگ با طراحی خاص

دو ماوس گیمینگ با طراحی خاص

در این مطلب میخواهیم به بررسی دو ماوس گیمینگ با طراحی خاص بپردازیم. دو موس گیمینگی که طراحی هاشون منحصر به فرده و به قولی فضایی هستند. اگر شما هم دوست دارین که ماوس گیمینگتون خاص و بی مثل باشه بنابراین ادامه این مطلب را در ژوپیر حتما دنبال کنید.

اولین ماوسی که براتون میخواهیم معرفی کنیم موس گیمینگ AULA H506 میباشد.یک ماوس خوش دست و حرفه ای.

AULA

برند AULA یک برند چینی میباشد که در زمینه تولید لوازم گیمینگ فعالیت میکند. محصولات AULA معمولا در بازه قیمتی متوسط و حتی اقتصادی قرار دارند،اما با توجه به قیمتشان بسیار با کیفیت و گاهی فراتر از قیمتشان امکانات دارند.ماوس گیمینگ AULA H506 نیز دقیقا به همین صورت است.

ماوس گیمینگ AULA H506

همانگونه که اشاره کردیم موس گیمینگ AULA H506 دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد است. جدا از زیبایی این ماوس نیز میتوان به راحتی بیش از حد آن هم اشاره کرد. موس گیمینگ AULA H506 به گونه ای طراحی شده که در دست شما به راحتی قرار گیرد و شما بتوانید ساعت ها بدون خستگی از این ماوس گیمینگ استفاده کنید. همچنین این ماوس با دارا بودن وزن سبک 135 گرمی باعث میشه که راحتی شما دو چندان بشه.

نورپردازی این ماوس گیمینگ نیز همانگونه که در ویدو مشاهده کردین به صورت اتوماتیک تغییر میکنند.

کلیدهای ماوس گیمینگ AULA H506

این موس گیمینگ دارای 7 کلید به شرح زیر میباشد.

کلید چپ و راست

اسکرول وسط

کلید DPI

3 کلید در سمت چپ ماوس گیمینگ

همچمین DPI این ماوس گیمینگ از 800 الی 8200 میباشد.

اتصال ماوس گیمینگ AULA H506

این موس گیمینگ با استفاده از کابل USB به دستگاه شما متصل میشود و دیگه نیازی نیست که نگران تاخیر در موس گیمینگ خودتون باشید.

شما میتوانید اطلاعات بیشتر و کامل تر از ماوس گیمینگ AULA H506 را در وبسایت ژوپیر مطالعه کنید.

ماوس گیمینگ دیگری که میخواهیم بهتون معرفی کنیم یکی از بهترین محصولات در بازه قیمتی خودش میباشد یعنی ماوس گیمینگ PORODO PDX315.

PORODO

یکی از برندهای بینظیر در زمینه محصولات گیمینگ همین برند PORODO میباشد. کیفیت عالی،ظاهری جذاب و امکانات بالا با قیمتی خیلی مناسب از ویژگی های محصولات PORODO میباشد. موس گیمینگ PORODO PDX315 نیز دقیقا از این ویژگی ها برخوردار است.

ماوس گیمینگ PORODO PDX315

یکی از جذاب ترین موس هاس گیمینگ همین موس گیمینگ PORODO PDX315 میباشد. تقریبا اکثر بدنه این موس گیمینگ طلق شیشه ای میباشد که زیر این طلق تماما نورپردازی RGB به کار رفته.

همچنین افکت های نوری این موس گیمینگ رو میتونید با نگه داشتن کلید DPI تغییر دهید. کمتر ماوسی با این قیمت وجود دارد که شما بتوانبد افکت های نورپردازی آن را تغییر دهید.

طراحی موس گیمینگ PORODO PDX315 بسیار استاندارد است و به راحتی در دست قرار میگیرد و باعث خستگی نمیشود. وزن این ماوس حتی از AULA H506 نیز سبکتر است و فقط 87 گرم وزن دارد.

کلیدهای موس گیمینگ PORODO PDX315

این موس گیمینگ دارای 8 کلید به شرح زیر میباشد.

کلید چپ و راست

اسکرول وسط

دو کلید در سمت چپ بدنه موس گیمینگ

3 کلید DPI و POLLING RATE و روشن خاموش نورپردازی نیز در زیر بدنه PORODO PDX315

موس گیمینگ PORODO PDX315 به شما از 800 تا 12800 DPI میدهد که این بازه برای همچین قیمتی بینهایت بالا و خوب میباشد.

اتصال موس گیمینگ PORODO PDX315

موس گیمینگ PORODO PDX315 نیز همانند AULA H506 با استفاده از کابل USB به دستگاه شما وصل میشود و میتوانید با کمترین تاخیر از این موس گیمینگ استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر ماوس گیمینگ PORODO PDX315 را میتوانید در وبسایت ژوپیر مطالعه کنید.

حالا کدوم ماوس گیمینگ را بخریم؟؟

از نظر ظاهری نمیتوان گفت که کدام موس بهتر است و کاملا سلیقه ای میباشد. اما از نظر کیفیت های فنی باید بگیم که جنس بدنه AULA H506 از PORODO PDX315 کمی بهتر است و هنکام استفاده از ماوس گیمینگ PORODO PDX315 به علت طلقی بودن بدنه ممکنه که دست شما بعد از مدتی عرق کنه. اما در بقیه مشخصات مانند نورپردازی ، DPI، وزن و غیره PORODO PDX315 از AULA H506 بهتر میباشد.

شما میتوانید این دو موس گیمینگ را مانند بقیه ماوس های گیمینگ ژوپیر با ارسال رایگان از ژوپیر تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *