فیلم, مجله ژوپیر

معرفی فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME

معرفی فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME

(این مقاله بدون اسپویل فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME است)

در این مقاله میخواهیم به معرفی فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME بپردازیم. پس حتما همراه وبسایت ژوپیر تا انتها باشید.

پایان انتظار ها برای SPIDERMAN:NO WAY HOME

بالاخره موردانتظار ترین فیلم فاز چهارم مارول،فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ بر روی پرده سینما ها رفت و به محض اکران شروع به جابه جاکردن رکورد ها کرد.

بازیگران فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی: SPIDERMAN:NO WAY HOME)به کارگردانی جان واتس (به انگلیسی: Jon Watts)و بازی بینظری از هنرمندانی همچون :تامس استنلی هالند (انگلیسی: Thomas Stanley Holland) ،زندیا کلمن (به انگلیسی Zendaya Maree Stoermer Coleman) ، بندیکت تیموتی کارلتون کامبربچ CBE (انگلیسی: Benedict Timothy Carlton Cumberbatch) ، اندرو راسل گارفیلد (انگلیسی: Andrew Russell Garfield) ،توبیاس وینسنت مگوایر (انگلیسی: Tobias Vincent Maguire) تبدیل به شاهکاری از همکاری گروه سینمایی سرگرمی سونی پیکچرز (به انگلیسی: Sony Pictures Entertainment Motion Picture Group) وماروِل استودیوز (انگلیسی: Marvel Studios) شد. که تمام توقعات طرفدارن را به بهترین حالت ممکن برآورده کرد و با فروش ۱.۵ میلیارد دلاری در برابر بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری سود خیلی خوبی را برای کمپانی های سازنده به همراه داشت. همچنین لقب پر فروشترین فیلم ۲۰۲۱ و پرفروش ترین فیلم بعد اپیدمی کرونا را کسب کرد و حتی شایعه هایی در فضای مجازی مبنی بر تلاش سونی و مارول برای نامزد شدن فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی:SPIDERMAN:NO WAY HOME)برای اسکار بهترین فیلم بخش شده است. که از نظر اکثر تماشا چیان واقعاهم لایق این جایزه هست.

 

آخرین فیلم SPIDERMAN؟؟؟

فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME که قرار بود آخرین حضور مرد عنکبوتی در mcu باشد، بعد این استقبال کم نظیر با بسته شدن قرار جدیدی بین کمپانی های سونی پیکچرز و مارول استدیوز برای یک سه گانه دیگر تایید شد.

 

موضوع فیلم SPIDERMAN:NO WAY HOME چیست؟

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی: SPIDERMAN:NO WAY HOME) قسمت سوم از فیلم سه گانه SPIDERMAN با بازی تام هالند  (انگلیسی: Thomas Stanley Holland)است. که درست از لحظه تموم شد قسمت قبلی مجموعه مرد عنکبوتی: دور از خانه (انگلیسی:  SPIDERMAN: Far From Home) شروع می شود و دردسر های های پیتر پارکر بعد از فاش شدن هویتش برای عموم آن هم به بدترین شکل ممکن توسط میستریو را به تصویر میکشد. و با هنر و ظرافت تمام بارها و بارها احساسات مختلفی را در تماشاگر زنده میکند. بازی بی نظیر بازیگران احساسات طرفداران را درگیر میکند و جلوه های ویژه عالی و مبارزات پرهیجان مطمئن میشود در تمام طول تماشای فیلم آدرنالین خونتان به حالت نرمال برنگردد.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی:SPIDERMAN:NO WAY HOME)نمایشی تمام و کمال از مفهوم مولتی ورس است البته که قبل تر و در سریال چه میشد اگر..؟(به انگلیسی: ?…What If) بخشی از آن را تماشا کردیم اما این بار کمپانی مارول علاوه بر استفاده از مفهوم مولتی ورس که خودش به تنهایی هیجان فیلم راچند برابر میکند، با آوردن شخصیت های محبوب فیلم های دیگر مثل داکتر استرنج و شخصیت های نوستالژی و خاطر انگیز برای تمامی طرفدارن مرد عنکبوتی از ۲۰۰۲ تا الان علاوه بر هیجان فیلم، بار احساسی فیلم را نیز چند برابر کرده است .

• در ضمن به شما پیشنهاد میشود به اصطلاح صحنه بعد از تیتراژ فیلم را از دست ندهید (دوتا صحنه بعد تیتراژ داره که یکی تیریلر اول داکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون (انگلیسی: Doctor Strange in the Multiverse of Madness) است). طبق گفته بعضی سایت های خبری کیفیت بلوری فیلم نیز در ۹ اسفند ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد .

از اونجایی که  فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی:SPIDERMAN:NO WAY HOME)، بر محوریت مولتی ورس است ایستراگ های زیادی از دیگر فیلم ها دارد که احتمالا آن ها را تماشا کرده اید اما با این حال لیست فیلم های مربوط به مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست(انگلیسی:SPIDERMAN:NO WAY HOME) برایتان آماده کرده و در ادامه قرار میدهیم:

1_داکتر استرنج (انگلیسی: Doctor Strange)

 

سال پخش : 2016

 

کارگردان: اسکات دریکسون

 

بازیگران:بندیک کامبربچ ،کنار چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، بندیکت وانگ، مایکل استولبارگ، بنجامین برت، اسکات ادکینز، مس میکلسن و تیلدا سوینتن

 

2_مرد عنکبوتی: دور از خانه (انگلیسی: SPIDER MAN: Far From Home)

 

سال پخش: 2019

 

کارگردان: جان واتس

 

بازیگران : تام هالند ، ساموئل ال. جکسون، زندیا، کوبی اسمالدرز، جان فاورو، جی. بی اسموو، جیکوب باتالون، مارتین استار، مریسا تومی و جیک جیلنهال

 

3_ مرد عنکبوتی (به انگلیسی:SPIDERMAN)

 

سال پخش :2002

 

کارگردان :سم ریمی

 

بازیگران: توبی مگوایر ، ویلم دفو ، کریستین دانست

جمیز فرانکو

 

4_مرد عنکبوتی ۲: (به انگلیسی: SPIDERMAN 2)

 

سال پخش :2004

 

کارگردان : سم ریمی

 

بازیگران : توبی مگوایر ، کریستین دانست

جمیز فرانکو

 

5_مرد عنکبوتی ۳ (به انگلیسی: SPIDERMAN 3)

 

سال پخش :2007

کارگردان : سم ریمی

 

بازیگران:  توبی مگوایر، کیرستن دانست، جیمز فرانکو، توماس هیدن چرچ، توفر گریس، برایس دالاس هاوارد، رزماری هریس، جی. کی. سیمونز، جیمز کرامول، دیلن بیکر و کلیف رابرتسون

 

6_مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (به انگلیسی:The Amazing SPIDERMAN)

 

سال پخش: 2012

 

کارگرادن :سم ریمی

 

بازیگران:

اندرو گارفیلد اما استون ریس ایفانز دنیس لری کمپبل اسکات عرفان خان مارتین شین سالی فیلد زوئی دویچ تیا تکسادا کریس زیلکا

 

7_ ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (انگلیسی: Venom: Let There Be Carnage)

 

سال پخش :2021

 

کارگردان: اندرو “اندی” کلمنت سرکیس (ارمنی: Էնդրյու Քլեմէնտ, Էնդի Սերքիս؛ انگلیسی: Andrew “Andy” Clement Serkis)

 

بازیگران: تام هاردی ، وودرو «وودی» تریسی هارلسون

(میتونید برای خوندن نقد و برسی کامل ونوم ۲ به وسایت ژوپیر مراجعه کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *