گیمینگ, مجله ژوپیر

بررسی دو هدست گیمینگ با صدای 7.1 کانال

بررسی دو هدست گیمینگ با صدای 7.1 کانال

بررسی دو هدست گیمینگ با صدای 7.1 کانال

 

در این مطلب میخواهیم به بررسی دو هدست گیمینگ با صدای 7.1 کانال بپردازیم که شما با قدرت صدای بالایی که این هدست ها دارند میتوانید با خیال راحت صدا پا بگیرین. یکی از مهم ترین وسایل گیمینگ،یک هدست گیمینگ خوب میباشد.برای گیمرهایی که بازی های آنلاین و به خصوص شوتینگ انجام میدهند، داشتن یک هدست گیمینگ با صدای عالی بسیار ضروری میباشد. اگر به دنبال خرید هدست گیمینگ با صدای 7.1 کانال هستین پس در ادامه همراه وبسایت ژوپیر باشید تا بیشتر با این دو هدست گبمبنگ بینظیر آشنا شوید.

 

هدست گیمینگ آئولا Aula s600

 

یکی از بهترین هدست های گیمینگ با یه قیمت مناسب همین هدست از برند آئولا Aula میباشد. کیفیت صدای بسیار بالا و شفاف هدست گیمینگ آئولا Aula s600 باعث میشود که جذابیتی که از بازی خودتون دارین چندبرابر بشه. اسپیکرهای 50mm با حساسیت 110 دسی بلی و بازه فرکانس 20 هرتز الی 20 هزار هرتزی هدست گیمینگ آئولا Aula s600 به همراه صدای 7.1 کانالش به شما این امکان را میدهد که به راحتی بتوانید موقعیت صداهایی که میشنوید را تشخیص دهید و در بازی های آنلاین با دقت صدا پا بگیرید.

با استفاده از میکروفون هدست گیمینگ آئولا Aula s600 میتوانید صدای خودتون رو خیلی شفاف به گوش مخاطبانتان برسانید. حساسیت میکروفون این هدست منفی 42 دسی بل میباشد. این میکروفون بسیار منعطف میباشد و علاوه بر بالا پایین کردن شما میتوانید آنرا جلوی دهانتان تنظیم کنید.

نورپردازی جذاب و RGB هدست گیمینگ آئولا Aula s600،جذابیت این هدست گیمینگ را چند برابر میکند.و شما میتوانید این نورپردازی را روشن و خاموش کنید.

هدست گیمینگ آئولا Aula s600 به دلیل 7.1 کانال بودنش فقط و فقط با کابل USB به دستگاه شما متصل میشود و تمامی انتقال صدا و میکروفون و نورپردازی این هدست گیمینگ توسط همین کابل USB به طول 2.1 متری انجام میگیرد.برروی این کابل یک قسمت جهت کنرل صدا،میکروفون و نورپردلزی وجود دارد.

اطلاعات کامل هدست گیمینگ آئولا Aula s600 را میتوانید در اینجا مطالعه کنید. مشخصات کامل هدست گیمینگ Aula s600.

 

هدست گیمینگ آئولا Aula s600هدست گیمینگ آئولا Aula s600هدست گیمینگ آئولا Aula s600

 

هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20

 

هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20،یکی از محصولات برند محبوب و پرطرفدار اونیکوما Onikuma میباشد. این هدست گیمینگ دو مدل دارد یکی معمولی و دیگری 7.1 کانال که فقط با USB وصل میشود.این مدلی که به شما معرفی خواهیم کرد 7.1 کانال میباشد.

طراحی هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20 بسیار خاص و منحصر به فرد میباشد. نورپردازی RGB این هدست گیمینگ باعث میشود که جذابیت هدست چند برابر شود.

اسپیکر های این هدست 50mm میباشد.حساسیت آن 105 دسی بل و بازه فرکانسشم از 20 هرتز تا 20 هزار هرتز میباشد. این ویژگی ها به همراه صدای 7.1 کانال هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20 برای شما این امکان را فراهم میکنند تا بتوانید به راحتی جهت صداهایی که میشنوید را تشخیص دهید.

میکروفون هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20 دارای حساسیت منفی 42 دسی بل میباشد و باعث میشود تا صدایتان بسیار شفاف به مخاطبانتان برسد. این میکروفون منعطف میباشد اما بالا و پایین نمیشود و فقط میتوانید جلوی دهانتان آنرا تنظیم کنید.

اتصال هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20 به خاطر 7.1 کانال بودنش فقط با کابل 2.1 متری USB انجام میگیرد و تمامی انتقال صداها و میکروفون و نورپردازی توسط همین کابل USB صورت میگیرد.

بر روی این کابل بخشی برای کنترل میکروفون و صدا نیز وجود دارد.

اطلاعات کامل هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20 را میتوانید در اینجا مطالعه کنید. مشخصات کامل هدست گیمینگ Onikuma x20.

 

هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma x20

 

کدام یک از این دو هدست گیمینگ با صدای 7.1 کانال را بخریم؟؟

 

از نظر کیفیت و صدا این دو هدست گیمینگ تفاوت زیادی ندارند.اما از نظر طراحی اگر به دنبال یک هدست گیمینگ با طراحی منحصر به فرد هستین،Onikuma x20 را تهیه کنید و اگر به دنبال طراحی شیک هستین Aula s600.

شما میتوانید این دو هدست گیمینگ 7.1 کانال را مانند بقیه هدست های ما با ارسال رایگان از فروشگاه ژوپیر خرید کنید. خرید های بالای 400 هزار تومان ارسال رایگان دارند و سفارش ها برای تهران با پیک و خارج از تهران با تیپاکس انجام میگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *