گیمینگ

بهترین بازی‌های مارول در یک دهه اخیر

 معرفی بهترین بازی‌های مارول

بهترین بازی‌های مارول در یک دهه اخیر

در این مطلب شما را با ده تا از بهترین بازی ها را با مضمون مارول در یک دهه اخیر آشنا می کنیم . شخصیت‌های ابرقهرمانی دنیای مارول و دی‌سی،  مانند مرد عنکبوتی ، کاپیتان آمریکا ، مرد آهنی و دیگران طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند و سازنده‌های مختلف سعی کرده‌اند از این محبوبیت استفاده کنند و بازی‌های متفاوتی بسازند . این روند بازیسازی بیشتر روی کنسول‌ها و کامپیوتر و …  پیاده سازی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا  با بهترین بازی‌های مارول در یک دهه اخیر آشنا شوید .

بهترین بازی‌های مارول در یک دهه اخیر

کمپانی مارول در زمینه بازی‌های موبایلی ، کامپیوتری  و … سبک‌های متنوعی را در نظر گرفته  و می‌توان لیستی از بازی‌های مارول برای انواع سیستم ها در نظر گرفت که اغلب با استقبال گسترده کاربران روبه‌رو بوده‌اند. بدین ترتیب ما شاهد تنوع بالایی از بازی‌های مارول  هستیم. در این جا به معرفی بهترین بازی‌های مارول در یک دهه اخیر  پرداخته ایم که عبارتند از :

X-Men Origins: Wolverine

یکی از برترین بازی های مارول با موضوع Marvel بازی X-Men Origins: Wolverine ،مناسب گیمرهایی است که به خون و خونریزی اهمیت نمی دهند . این بازی لذت بخش اما خشن است ، بدین معنی که شما می توانید دشمنان خود را  وحشیانه ترین روش که تصور می کنید ، تکه تکه کنید.

The Incredible Hulk: Ultimate Destruction

این بازی توسط Radical Entertainment توسعه یافت ،که شما را به یک سرگرمی نامحدودی در  GameCube ، XBox و PS دعوت می کند . در این بازی می توانید از تماشای هالک لذت ببرید در حالی که او دیوارها را بالا می برد ، ماشین ها را می شکند و هر چیزی که مانعش می شود را نابود می کند.

Marvel Super Heroes: War of the Gems

بر اساس داستان بازی Infinity Gauntlet ، Marvel Super Heroes شامل تمام قهرمانان مورد علاقه شما از جمله Iron Man ، Hulk ، Wolverine ، Captain America و Spider-Man است.
امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام این ابرقهرمانان به گوشش نخورده باشد. در این بازی می توان  از نقاط قوت آنها برای پیدا کردن تمام گوهرهای بی نهایت استفاده کنید قبل از اینکه شرور آنها را در دست بگیرد.

Deadpool

آیا به دنبال بهترین بازی های مارول برای رایانه هستید؟  Deadpool ، یک بازی دیگر از  Marvel  با طنز و خط داستانی عالی است که توصیه می شود آن را از دست ندهید. با این حال ، اجازه دهید به شما هشدار دهیم که این یکی دیگر از بازی های خشونت آمیز مارول است ، که از گیمرها می خواهد دشمنان خود را هک کنند.

Marvel: Ultimate Alliance

یکی از بهترین بازی های مارول برای رایانه شخصی ، که می توانید در کنسول بازی خود نیز از آن لذت ببرید ، بازی Ultimate Alliance است که تقریباً هر ابرقهرمانی را که دوست دارید در آن می بینید . شما می توانید این بازی را در تیم های چهار نفره انجام دهید و در شرایط  خشن  قرار بگیرید. این   ، بازی شما را به چالش می کشد تا ساکنان هیپنوتیزم شده آتلانتیس را آزاد کنید ، در بازی های عجیب و غریب شرکت کنید و از هلی کوپترها در برابر اژدها محافظت کنید.

Contest of Champions

به عنوان مثال ، مسابقه قهرمانان یکی از بهترین بازی های مارول اندروید است. این شما را به چالش می کشد تا آنجا که ممکن است شخصیت های مارول را جمع آوری کنید تا پاداش دریافت کنید. همچنین ، با مکانیک جنگنده ، حالت چند نفره و حالت مبارزات همراه است.

Spider-Man: Web of Shadows

حتی اگر با ابرقهرمانان مارول آشنا نیستید ، می توانید این بازی را انجام دهید زیرا شامل یک فلاش بک است. یک بازی رزمی با خط داستانی هیجان انگیز ، این بازی می تواند شما را در لبه صندلی خود نگه دارد.

The Punisher

برخلاف دیگر بازی ها با مضمون مارول ، The Punisher دارای ابرقهرمانان و شروران مارول نیست. این بازی شما را به چالش می کشد تا نقش قلعه فرانک را بر عهده بگیرید و فعالیت های مجرمانه از جمله ، نابود کردن جنایتکاران را به وحشیانه ترین روش ممکن انجام دهید .  وقتی در بازی با یک جنایتکار روبرو می شوید ، دو گزینه  انتخابی دارید – از گزینه “کشتن سریع” برای نابودی همه و یا مبارزه با آنها استفاده کنید. به عنوان مجازات کننده ، می توانید آنها را به دلیل عدم افشای اطلاعات مورد نیاز به طرز وحشیانه ای مجازات کنید.

Spider-Man: Shattered Dimensions

بازی های  Spider-Man زیادی وجود دارد ، اما Spider-Man: Shattered Dimensions در نوع خود بسیار جذاب است . در این بازی وارد یک جهان چندگانه شوید ، شخصیت مرد عنکبوتی را در نظر بگیرید و قبل از اینکه همه چیز نابود شود ، برای پیدا کردن قطعاتی از Tablet of Order and Chaos با بدخواهان مبارزه کنید.سه شخصیت مرد عنکبوتی وجود دارد که می توانید فرض کنید-Spider-Man 2099 ، Noir Spider-Man و Ultimate Spider-Man ، هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف متفاوتی هستند.

Lego Marvel Super Heroes

Lego Marvel Super Heroes از آنجا که شامل فهرست بزرگی از شروران ، قهرمانان ، روبات ها و دیگران است ، در بین طرفداران مارول بسیار محبوب است. این بازی دارای یک داستان بسیار سرگرم کننده است که چندین شخصیت Marvel را ارائه می دهد.شخصیت های خود را در نیویورک مارول ببرید ، ماموریت های جانبی را تکمیل کنید و موارد مورد نیاز را پیدا کنید. هدف این بازی ایجاد یک تجربه بازی سرگرم کننده برای طرفداران فعلی و جدید است و برای کسانی که از مبارزه و خشونت خوششان نمی آید عالی است.

سخن آخر درباره بازی‌های مارول

امیدواریم وقت داشته باشید تا همه 10 بازی ویژه مارول را بررسی کنید. با این حال ، اگر زمان زیادی برای بازی ندارید ، پیشنهاد می کنیم ابتدا The Incredible Hulk: Ultimate Destruction و Spider-Man: Shattered Dimensions را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *