تکنولوژی, گیمینگ

مقایسه موس گیمینگ فاکس ایکس ری SM-37 و Porodo PDX 314

مقایسه موس گیمینگ فاکس ایکس ری SM-37 و Porodo PDX 314

مقایسه موس گیمینگ فاکس ایکس ری SM-37 و Porodo PDX 314

 

اگر قصد خرید یک موس گیمینگ را دارید در این مطلب میخواهیم مقایسه موس گیمینگ فاکس ایکس ری SM-37 و Porodo PDX 314 را انجام دهیم تا بهتر بتوانید ماوس گیمینگ خود را انتخاب کنید . ابتدا برند های این دو موس را بررسی و سپس به ویژگی های انها میرسیم پس در ادامه همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

برند گیمینگ فاکس ایکس ری FOXXRAY

 

یکی از برندهای خوب و جذاب با تنوع محصولی بالا همین برند گیمینگ فاکس ایکس ری FOXXRAY میباشد.این برند محصولات گیمینگ بسیار با کیفیت و متناسب با نیازهای گیمرها رو با قیمتی بسیار مناسب و اکثرا اقتصادی تولید میکند.شما میتوانید این محصولات از برند فاکس ایکس ری با گارانتی یک ساله از فروشگاه ژوپیر خرید کنید. موس که در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم یکی از شاهکارهای فاکس ایکس ری میباشد.

 

PORODO

 

شرکت PORODO یک کمپانی معروفیت که در زمینه تولید گجت های تکنولوژی فعالیت دارد. محصولات برند PORODO دارای قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالا میباشند.این موس گیمینگ نیز یکی دیگر از محصولات PORODO است که تمام ویژگی های ذکر شده را دارد و با توجه به قیمتی که داره ممکنه مورد پسند خیلی از گیمرها باشه.

 

نورپردازی بی نظیر PORODO PDX314

 

یکی از ویژگی های مشترک محصولات گیمینگ نورپردازی آنها میاشد.اکثر این کالاها دارای LED درونی میباشند که ظاهر لوازم گیمینگ شمارا جذاب تر میکنند. موس گیمینگ PORODO PDX314 نیز دقیقا به همین صورت است.نورپردازی این ماوس گیمینگ RGB میباشد.دورتادور بدنه موس گیمینگ PORODO PDX314 و همچنین روی بدنه این ماوس گیمینگ LED های RGB به کاررفته است.از نظر نورپردازی این موس گیمینگ بسیار جذاب میباشد.

 

ماوس گیمینگ PORODO PDX314ماوس گیمینگ PORODO PDX314

 

همچنین با هربار تغییر دادن DPI، رنگ LED های این ماوس گیمینگ برای لحظه ای تغییر میکند که باعث میشود مقدار DPI موس گیمینگ را از طریق این رنگ ها متوجه شوید.

 

نورپردازی RGB ماوس فاکس ایکس ری مدل SM-37

 

ماوس گیمینگ فاکس ایکس ری مدل SM-37 دارای نور پردازی RGB بر بستر 4 رنگ میباشد .

 

بازه DPI بالای ماوس گیمینگ PORODO PDX314

 

بازه DPI این موس گیمینگ یکی دیگر از ویژگی های PORODO PDX314 میباشد. این موس گیمینگ از 800 تا 8000 DPI به شما DPI میدهد. موس گیمینگ PORODO PDX314 هم از لحاظ DPI کم و هم از لحاظ DPI بالا در بازه بسیار مناسبی قرار دارد.

 

بازه DPI بالای ماوس گیمینگ FXR-SM-37

 

این موس 4 تا DPI بالا بهتون میده که فوقالعاده ست . شما قابلیت انتخاب DPI بین سرعت های 1200/1600/2000/3200  را دارید .

 

 

کلیدهای موس گیمینگ PORODO PDX314

 

این ماوس گیمینگ دارای 7 کلید میباشد. دو کلید در سمت چپ بدنه یک کلید چپ یک کلید راست یک اسکرول در وسط ماوس و دو کلید نیز جهت افزایش و کاهش DPI.

طول عمر هر کلید موس گیمینگ PORODO PDX314 سه میلیون کلیک میباشد.

 

کلیدهای موس گیمینگ فاکس ایکس ری

 

  • میکرو سوییچ با طول عمر 5 میلیون بار
  • دارای دکمه های شلیک و ماکرو با نرم افزار چند منظوره
  • دارای هشت دکمه ی قابل برنامه ریزی

 

مقایسه موس گیمینگ فاکس ایکس ری SM-37 و Porodo PDX 314

در انتها این مقایسه شما میتوانید موس گیمینگ مناسب خود را همانند این دو موس و دیگر موس ها از فروشگاه ژوپیر تهیه کنید و نظر خود را در مورد محصولات با ما به اشتراک بگذارید .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *