گیمینگ

مقایسه موس G903 و G502 از برند Logitech

مقایسه موس G903 و G502 از برند Logitech

مقایسه موس G903 و G502 از برند Logitech

 

در این مطلب میخواهیم به مقایسه موس G903 و G502 از برند Logitech بپردازیم پس اگر قصد خرید یک موس گیمینگ رده بالا را دارید در ادامه همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

برند Logitech

 

لاجیتک یکی از برندهای پیشرو در صنعت بازی است و محصولات آن به دلیل کیفیت و عملکرد شناخته شده است. وقتی صحبت از موس های گیمینگ می شود، لاجیتک G502 و G903 دو محصول محبوب آنها هستند که گیمرها اغلب آنها را با هم مقایسه می کنند. در این مقاله لاجیتک G502 و G903 را با هم مقایسه می کنیم و می بینیم کدام یک بهتر است.

 

مقایسه موس G903 و G502 از برند Logitech

 

طراحی

 

موس های گیمینگ لاجیتک G502 و G903 هر دو دارای طراحی زیبا و شیک هستند که روی هر میز بازی عالی به نظر می رسند. با این حال، G903 از نظر طراحی کمی پیشرفته تر است، زیرا یک ماوس بی سیم است که گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد. این موس گیمینگ یک طراحی دوسویه منحصر به فرد دارد که آن را برای گیمرهای چپ و راست دست مناسب می کند. از سوی دیگر، G502 یک ماوس بیسیم است که طراحی ارگونومیک تری دارد و استفاده از آن برای زمان طولانی بازی راحت تر است.

موس بیسیم گیمینگ لاجیتک Logitech G502

موس گیمینگ G502 برند Logitech

 

سنسور:

 

سنسور یکی از حیاتی ترین اجزای یک ماوس بازی است، زیرا دقت و دقت حرکت ماوس را تعیین می کند. لاجیتک G502 مجهز به سنسور نوری PMW3366 است که به دقت و حساسیت معروف است. از طرف دیگر G903 دارای سنسور HERO 16K است که جدیدترین و پیشرفته ترین سنسور لاجیتک است. دقت و دقت ردیابی استثنایی را ارائه می دهد و آن را به یکی از بهترین حسگرهای موجود در بازار تبدیل می کند.

 

موس گیمینگ بیسیم لاجیتک Logitech g903

موس گیمینگ G903 برند Logitech

 

دکمه ها:

 

لاجیتک G502 و G903 هر دو دارای دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی هستند که می‌توان آن‌ها را با توجه به نیازهای بازی شما تنظیم کرد. G502 دارای 11 دکمه قابل برنامه ریزی، از جمله یک دکمه تک تیرانداز اختصاصی است که به شما امکان می دهد DPI را برای مقعیت های دقیق تر پایین بیاورید. از سوی دیگر، G903 دارای شش دکمه قابل برنامه ریزی است که ممکن است در مقایسه با G502 یک نقطه ضعف به نظر برسد، اما همچنین دارای یک اسکرول است که می تواند برای گزینه های سفارشی سازی اضافی به چپ و راست بچرخد.

 

موس گیمینگ G502 برند Logitech

 

وزن:

 

وزن یک ماوس گیمینگ می تواند تاثیر قابل توجهی بر تجربه بازی شما داشته باشد. لاجیتک G502 دارای وزنه های قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد وزن ماوس را مطابق میل خود تنظیم کنید. دارای پنج وزنه 3.6 گرمی است که می توانید برای رسیدن به وزن دلخواه آنها را اضافه یا حذف کنید. از طرف دیگر، G903 یک ماوس سبک وزن است که تنها 110 گرم وزن دارد و حرکت را در طول بازی آسان تر می کند.

 

موس گیمینگ بیسیم لاجیتک Logitech g903

موس گیمینگ G903 برند Logitech

 

عمر باتری:

 

لاجیتک G903 یک ماوس بی سیم است که با باتری قابل شارژ عرضه می شود. عمر باتری آن تا 24 ساعت با یک بار شارژ است که برای یک ماوس گیمینگ قابل توجه است. با این حال، اگر از آن با سیستم شارژ بی سیم Powerplay استفاده کنید، می توانید عمر باتری نامحدودی داشته باشید. از طرف دیگر، G502 یک ماوس بیسیم است و که باتری ان تا 24 ساعت و در صورت خاموش کردن نوپردازی تا 48 ساعت میتواند برای شما کار کند .

 

نتیجه:

هر دو موس لاجیتک G502 و G903 موس های بازی فوق العاده ای هستند که عملکرد و ویژگی های استثنایی را ارائه می دهند. G502 یک ماوس گیمینگ بیسیم است که برای گیمرهایی که تنظیمات سنتی تر و قیمت مناسب را ترجیح می دهند عالی است. استفاده از آن راحت است، دارای تعداد زیادی دکمه قابل برنامه ریزی و وزن قابل تنظیم است. از سوی دیگر، G903 یک ماوس گیمینگ بی‌سیم است که گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌کند، از جمله شارژ بی‌سیم Powerplay، طراحی دوسویه و آخرین سنسور HERO 16K لاجیتک. این برای گیمرهایی که خواهان آخرین فناوری هستند و مایل به پرداخت قیمتی عالی هستند بسیار مناسب است. شما میتوانید این دو موس را همانند دیگر موس ها از فروشگاه ژوپیر تهیه کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *