تکنولوژی

کارت‌ حافظه ۵۰۰ گیگابایتی ایکس باکس سری ایکس و اس

ایکس باکس سری ایکس و اس

کارت‌ حافظه ۵۰۰ گیگابایتی ایکس باکس سری ایکس و اس

احتمالا پس از دانلود چندین بازی، کاربران کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت با کمبود حافظه روبه‌رو شوند. از این رو عرضه کارت‌ حافظه ۵۰۰ گیگابایتی می تواند خبر خوبی برای دارندگان ایکس باکس سری ایکس و اس باشد .

احتمال عرضه کارت‌ حافظه برای ایکس باکس

همان‌طور که در رایانه‌های شخصی، سیستم‌عامل ویندوز بخشی از فضای ذخیره‌سازی را به خود اختصاص می‌دهد، در کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت نیز سیستم‌عامل، بخشی از فضای ذخیره‌سازی را اشغال می‌کند.

همان طور که به نظر می رسد ، اخیرا در گرارشی از وب سایت Xbox Squad اخباری در ارتباط با عرضه نسخه جدید کارت‌ حافظه ایکس باکس اس و ایکس را با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت با قیمت  ۱۴۹ تا ۱۶۹  در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ۱۴۰۰)  انتشار داده شده است و باتوجه‌ به اینکه گزینه‌های SSD سونی دارای تنوع بیشتری هستند، نصب آن برای کاربر چندان به‌صرفه نیست .

از این رو دارندگان کنسول‌های خانگی ایکس باکس S و X می توانند با احتمال عرضه کارت‌ ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت حافظه xbox series x و سری S می توانند  ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی کنسولشان را  افزایش بدهند.

ارائه کارت‌ حافظه ۵۰۰ گیگابایتی

البته خبرهای خوبی هم وجود دارند ، اما همه ی این موارد را  فعلا باید در حد یک احتمال در نظرگرفت ، با این حال ارائه هم چنین دستاوردی از مایکروسافت ، چندان هم دور از ذهن نخواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع دیر یا زود منتشر خواهد شد ، در صورت صحت داشتن شایعات، به‌زودی کارت‌های حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت عرضه خواهد شد و موجب صرفه جویی در هزینه ها ، سرعت بهتر در قیاس با هارد درایوها  و همچنین بازی‌های بهینه‌شده نسل هشتم که نیازمند سرعت‌های بالای خواندن و نوشتن معماری Velocity مایکروسافت هستند را پشتیبانی خواهد کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *