گیمینگ

بررسی بازی “میراث هاگوارتز”

بررسی بازی "میراث هاگوارتز"

بررسی بازی “میراث هاگوارتز”

 

در این مطلب میخواهیم به بررسی بازی “میراث هاگوارتز” و هر چیزی که راجبه ان تا این لحظه منتشر شده است بپردازیم پس در ادامه همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

بازی میراث هاگوارتز

بازی میراث هاگوارتز در تاریخ 10 فوریه 2023 یا 21 دی ماه 1401 انتشار میبابد . این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 ایکس باکس سری اس و ایکس , ایکس باکس وان , نینتندو سویچ و ویندوز های مایکروسافت انتشار میباید . بازی Harry Potter Hogwarts Legacy به صورت تک نفره یا Single Player میباشد . که در دنیایی هری پاتر به صورت جهان باز یا Open World میتوان انرا بازی کرد .

این بازی توسط استودیو Avalanche Software ساخته شده است.

 

تریلر بازی هری پاتر “میراث هاگوارتز”

 

در ادامه تریلر رسمی بازی میراث هاگوارتز را خواهیم دید .

 

استودیو اوالانچه سافت ور

استودیو اوالانچه یک استودیو امریکایی واقع در شهر سالت لیک سیتی امریکا میباشد که در سال 2005 میلادی توسط شرکت دیزنی خریداری شد .  تا سال 2015 این استودیو مشغول به طراحی اسباب بازی های دیزنی بود که با کاهش تقاضا در بازار شرکت دیزنی مجبور به تعطیل کردن این استودیو شد . در سال 2017 میلادی شرکت برادران وارنر دوباره خریداری شد و این استودیو رو دوباره بازگشایی کرد .

از اثار این استدیو میتوان به بازی مورتال کمبت 3 برای پلی استیشن 1 و سگا , بازی خاطره انگیز Prince Of Persia , بازی Toy Story 3 و Cars 3 اشاره کرد .

 

 

بازی  Hogwarts Legacy

 

بازی اوایل قرن 18 میلادی را روایت میکند . با توجه به رول پلی بودن بازی (RPG) شما یک شخصیت میسازید و از دانش اموزان مدرسه جادوگری هاگوارتز میشود . بازی به شما اجازه میدهد که در مدرسه و اطراف ان به صورت ازادانه جستجو کنید و به انجام ماموریت ها و Task های مختلف بپردازید . دانش اموزان مدرسه هاگوارتز باید به کلاس های درسی خود بروند و مهارت های جادوگری را یاد بگیرند تا بتوانند به جادوگری بزرگ تبدیل بشوند .

بجز مدرسه هاگوارتز شما میتوانید به جنگل ممنوعه , دهکده هاگزمید و سیاه چاله ها و همچنین مکان های مخفی زیادی بروید که هرکدام داستان های خود را دارند . شما برای رفتن به نقاط دور میتوانید از جاروی جادویی خود یعنی هیپوگریف استفاده کنید و با ان سفر کنید .

این بازی به صورت سوم شخص میباشد .

 

بررسی بازی "میراث هاگوارتز"

 

جی کی رولینگ نویسنده کتاب های هری پاتر که این فرنچایز را در سال 1990 شروع کرد در نوشتن داستان این بازی هیچ نقشی ندارد ولی به این معنی نیست که بازی به دنیایی هری پاتر ربطی ندارد . این بازی داستانی متفاوت از فیلم ها و کتاب های هری پاتر متفاوت است ولی اجزای تشکیل دهنده داستان . محیط بازی ریشه ای عمیق در کتاب ها دارند .

یکی از نکات جالب توجه در این بازی تغییر فصل میباشد که میتوان گفت اولین بازی Open World میباشد . که دارای ویژگی تغییر فصل هست و با هر فصل شما را با چالش های متعدد جدیدی رو به رو می کند .

 

 

خرید بازی هاگوارتز لگاسی

 

شما میتوانید برای خرید دیسک بازی Hogwarts Legacy برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در روز انتشار . از فروشگاه ژوپیر تهیه کنید و نظر خود را راجبه بازی میراث هاگوارتز با ما به اشتراک بگذارید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *