گیمینگ, مجله ژوپیر, ویدئوها

مقایسه دو موس بیسیم گیمینگ از برند پرودو

مقایسه دو موس بیسیم گیمینگ از برند پرودو

مقایسه دو موس بیسیم گیمینگ از برند پرودو

در این مطلب میخواهیم به مقایسه دو موس بیسیم گیمینگ از برند پرودو بپردازیم که هر دو موس از ویژگی های بسیار بالایی برخوردارند و بسیار شیک طراحی شده اند. اگر موس بیسیم و حرفه ای میخواهید بنابراین ادامه این مطلب را در وبسایت ژوپیر از دست ندهید.

برند پرودو

یکی از جذاب ترین برنهای لوازم جانبی گیمینگ همین برند Porodo میباشد. با توجه به قیمتی که محصولات این برند دارند از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند. هر دو موس گیمینگی که برای شما میخواهیم معرفی کنیم از همین برند پرودو میباشند.

موس بیسیم گیمینگ پرودو مدل Pdx313

اولین موسی کخ میخواهیم براتون معرفی کنیم موس گیمینگ پرودو مدل Pdx313 میباشد. این موس گیمینگ قابلیت اتصال هم با سیم و هم بیسیم را دارد. در حالت بیسیم شما از دانگل وایرلس 2.4G داخل بسته بندی باید استفاده کنید و در حالت باسیم نیز از کابل TYPE-C داخل بسته بندی با طول 1.5 متری. باتری موس گیمینگ پرودو مدل Pdx313 داخلی است و توان آن 600mAh میباشد که شما با استفاده از همان کابل TYPE-C میتوانید موس را شارژ کنید. از نظر نورپردازی نیز باید بگیم که این موس بیسیم دارای نورپردازی RGB بسیار شیک و ظریف در پایین بدنه موس است و همچنین نقطه ای بر روی بدنه موس وجود دارد که با هربار تغییر DPI رنگ آن نیز تغییر میکند و شما میتوانید به راحتی DPI خود را تشخیص دهید.

DPI این موس بیسیم در بازه 1000 الی 10000 قرار دارد و شما میتوانید آنرا تنظیم کنید.

در موس گیمینگ پرودو مدل Pdx313 هفت کلید وجود دارد که به شرح زیر میباشند:

کلید چپ و راست

اسکرول وسط

کلید DPI

دو کلید در سمت چپ موس

کلید روشن خاموش در زیر ماوس گیمینگ

موس بیسیم پرودو Pdx313 دارای نرم افزار ماکرو میباشد که با استفاده از آن میتوانید کلید ها و DPI پرودو Pdx313 را شخصی سازی کنید.

این موس گیمینگ از برند پرودو بسیار راحت در دست شما قرار میگیرد و با توجه به وزن 79 گرمی خود باعث میشه که استفاده شما از این موس گیمینگ بسیار راحت انجام بگیرد.

اطلاعات بیشتر در باره این موس گیمینگ را میتوانید در این بخش مطالعه کنید. مشخصات بیشتر موس PDX313

موس بیسیم گیمینگ پرودو مدل Pdx312

موس بعدی که میخواهیم به شما معرفی کنیم،همانطور که اشاره کردیم از برند پرودو میباشد،یعنی موس بیسیم گیمینگ پرودو مدل Pdx312.یکی از جذاب ترین ماوس های گیمینگ برند porodo همین موس میباشد. اتصال موس گیمینگ پرودو مدلPDX312 هم به صورت با سیم و هم بیسیم انجام می گیرید. برای اتصال بیسیم باید از دانگل وایرلس 2.4G موجود در بسته بندی استفاده کنید و برای اتصال باسیم نیز از کابل TYPE-C با طول 1.5 متری. باتری موس پرودو مدل Pdx312 داخلی با توان 600mAh میباشد که شما میتوانید موس را با همان کابل موجود در بسته بندی شارژ کنید. نورپردازی موس گیمینگ پرودو مدل Pdx312 بسیار جذاب میباشد و به صورت RGB با ترکیب 10 رنگ است بر روی بدنه موس است. همچنین میتوانید نوع آنرا نیز با استفاده از کلید زیر ماوس تغییر دهید. با تغییر dpi این موس نورپردازی برای لحضه ای تغییر پیدا میکند و میتوانید میزان dpi را راحت تر تشخیص دهید.

DPI موس بیسیم پرودو مدل Pdx312 از 1000 تا 10000 میباشد که میتوانید آنرا تنظیم کنید.

این موس بیسیم از برند پرودو دارای 9 کلید به شرح زیر میباشد.

کلید چپ و راست

اسکرول وسط

دو کلید برای کم و زیاد کردن Dpi

دو کلید در سمت چپ ماوس

کلید افکت و کلید روشن خاموش موس در زیر بدنه

ماوس گیمینگ پرودو مدل Pdx312 دارای نرم افزار ماکرو برای شخصی سازی کلیدها و DPI است.

اطلاعات بیشتر درباره موس بیسیم گیمینگ پرودو مدل Pdx312 را نیز میتوانید در اینجا مطالعه کنید. مشخصات بیشتر موس گیمینگ Pdx312

کدام یک از این دو موس بیسیم گیمینگ از برند پرودو را تهیه کنیم؟

از نظر اطلاعات فنی و کاربرد این دو موس گیمینگ تفاوت زیادی ندارند و بیشتر تفاوت آنها در ظاهر و تعداد کلیدها میباشد. اگر شما یک موس شیک و ساده میخواهید Pdx313 را انتخاب کنید و اگر یک موس بیسیم فانتزی تر با نورپردازی بیشتر میخواهید Pdx312 گزینه مناسبی برای شماست.

شما میتوانید این دو موس رو همانند بقیه ماوس های فروشگاه با ارسال رایگان و قیمت مناسب از ژوپیر تهیه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *