گیمینگ

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس

 

چند روز پیش شرکت سونی بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس را معرفی کرد در ادامه میخواهیم به بررسی این بازی ها بپردازیم و انها را معرفی کنیم پس همراه فروشگاه ژوپیر باشید .

 

پلی استیشن پلاس

 

پلی استیشن پلاس یک سرویس شرکت سونی برای بازی کردن به صورت انلاین میباشد . شما برای انلاین بازی کردن بازی ها پلی استیشن نیاز به سرویس پلاس دارید که سرویس پلاس دارای سه سطح پلاس اسنشیال , پلاس اکسترا و پلاس پریمیوم میباشد .

هر ماه برای دارندگان پلی استیشن پلاس ( همه ی سطح های این سرویس) سه بازی رایگان میگردد که شما با دانلود کردن انها میتوانید تا زمانی که پلاستون رو تمدید میکنید از انها استفاده کنید .

 

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس

 

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه 2023 شامل 3 بازی زیر است .

  • Star Wars Jedi : Fallen Order (PS4/PS5)
  • Axiom Verge 2 (PS4)
  • Fallout 76 (PS4/PS5)

 

Star Wars Jedi : Fallen Order

 

بازی استاوارز جدای توسط استدیو بازی سازی ریسپاون (Respawn Entertainment) ساخته شد و توسط شرکت الکترونیک ارتز (Electronic Arts) در سال 2019 میلادی منتشر شد .

داستان بازی استاروارز جدای فالن اوردر برای پنج سال پس از Starwars Episode III و قبل از Starwars Episode IV میباشد .شما در نقش پاداوان به نام کال کستیس میباشید که در سرزمین امپراطوری زندگی میکند . یک روز شخصیت اصلی داسنان , کال به همراه دوستش در حال تعمیر یک سفینه میباشند که طی یک اتفاق کال برای کمک به دوستش مجبور به استفاده از نیروی فورس میشود . این اتفاق به گوش اعضای Galatic Empire و Second Sister میرسد . بعد از این اتفاق شما باید فرار کنید و برای زنده ماندن تلاش کنید .

بازی Star Wars Jedi : Fallen Order یکی از بهترین بازی های سال 2019 میباشد که در ماه ژانویه برای دارندگان پلی استیشن پلاس رایگان شده است .

 

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس

 

Axiom Verge 2

 

بازی Axiom Verge 2 توسط شرکت بازی سازی امریکایی توماس هاپ در سال 2021 انتشار یافت .

Axiom Verge 2 دنیایی شبیه به نسخه اول این بازی دارد ولی از لحاظ داستانی وابستگی ای به بازی (2015)Axiom Verge 1 ندارید .

ایندار چادری شخصیت اول بازی یک فرد ثروتمند میباشد که برای پیدا کردن دخترش یک سفر ماجراجویانه را اغاز میکند . پس از گذشت زمانی از بازی در جهانی برفی و یخ زده , ایندرا به داخل اب سقوط میکند و در حالی که فکر میکنید راه نجاتی ندارید وارد یک جهان دیگر بیدار میشود . حالا ایندرا اول باید خودش را نجات دهد و سپس به دنبال دخترش بگردد.

بازی Axiom Verge 2 برای سال 2021 میباشد که در ماه ژانویه برای دارندگان پلی استیشن پلاس رایگان شده و میتوانند به صورت رایگان از پلی استیشن استور انرا دانلود کنند .

 

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس

 

Fallout 76

 

فال اوت 76 یک بازی انلاین اکشن رول پلی میباشد که در سال 2018 توسط استدیو بازی سازی Bethesda Softwork ساخته و منتشر شد .

بازی بعد از پایان یک جشن در کمپ 76 اغاز میشود . دلیل این جشن این است که بعد از 25 سال از افتادن اولین بمب های اتمی اعضای کمپ 76 که همگی گلچین شده اند میخواهند از کمپ خارج شوند و دنیایی زیبایی را از نو بسازند .

این بازی از سری بازی های Fall out میباشد . که نقد های زیادی را از منتقدان دریافت کرد . و نتوانست حتی نصف بقیه نسخه های این بازی نه در بخش داستانی و نه در بخش انلاین موفق باشد . با این حال شما دارندگان پلاس میتوانید در ماه ژانویه 2023 این بازی را به صورت رایگان از پلی استیشن دانلود کنند .

 

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس

 

شما میتوانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *